• امروز : جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 27 September - 2024
2

سه هزار ۲۴۸ عملیات نجات در شش ماهه سال جاری توسط سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز

  • کد خبر : 156229
  • 05 مهر 1403 - 11:48
سه هزار ۲۴۸ عملیات نجات در شش ماهه سال جاری توسط سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز
یازاکو - مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهردار تبریز با اشاره به سه هزار ۲۴۸ کل عملیات نجات در شش ماهه سال جاری گفت: از این مقدار یک هزار ۱۱۶ اتش سوزی و دو هزار و ۱۱۵ عملیات نجات انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، سعید صالح نیا، در نشست خبری با اصحاب رسانه عنوان کرد: سازمان اتش نشانی تبریز یکی از سازمان های زیر مجموعه شهرداری تبریز است که ۵۸۰ نیرو دارد از این مقدار ۴۸۰ نفر نیروی عملیاتی است.

وی با اشاره به دو برابر شدن بودجه سازمان آتش نشانی نسبت به سال گذشته گفت: بودجه امسال سازمان ۴۸۰ میلیارد تومان است که ۳۲۲ میلیارد آن بودجه جاری و ۱۵۸ میلیارد تومان بودجه عمرانی است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز در خصوص ساختمان‌های پرخطر در سطح شهر عنوان کرد: ۴۲۱ ساختمان در سطح شهر از جمله پاساژها، مراکز تجاری، مدارس، دانشگاه‌ها، مجتمع‌های مسکونی و… از نظر ایمنی بررسی شده و گزارش به مراجع بالادست ارائه شده است.

وی با اشاره به آموزش و بروزرسانی تیم‌های عملیاتی آتش نشانی تشریح کرد: تیم‌های عملیاتی و غواصی آتش نشانی به صورت مداوم در حال آموزش و بروزرسانی هستند.

وی تاکید کرد: ۴۶ سد در اطراف تبریز وجود دارد که حادثه خیز هستند و خطر غرق شدگی وجود دارد .

صالح نیا با اشاره به سه هزار و ۲۸۴ عملیات آتش نشانی در شش ماهه نخست سال گفت: متاسفانه دراین عملیات‌ها تعداد ۵۱ نفر فوت و ۲۳۲ نفر مصدوم شده‌اند.

وی با بیان اینکه بعد از یک سال تلاش مجوز جذب ۲۹۰ نفر آتش نشان و راننده آتش نشان شده ایم ، گفت: در حال حاضر امتحان‌های ورودی در حال برنامه‌ریزی است و امیدواریم که تا پایان سال این ۲۹۰ نفر نیروی جدید جذب شوند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی ادامه داد: عمر ناوگان حمل و نقل آتش نشانی و ماشین آلات به بالای ۱۵ سال می‌رسید اما سال گذشته ده دستگاه سنگین و ۲۰ خودروی سبک خریداری شد و امسال هم ماشین آلات و تجهیزات به ارزش ۱۲۵ میلیارد تومان خریداری شده که روز شنبه رونمایی خواهد شد

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=156229

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});