• امروز : جمعه - ۱۳ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
2

۲۱۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است

  • کد خبر : 156722
  • 10 مهر 1403 - 18:50
۲۱۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است
یازاکو - مدیرکل دفتر طرح‌های ملی مسکن بنیاد مسکن گفت: ۲۱۵ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف کشور توسط این بنیاد در حال ساخت است.

مهدی‌ محمدی روز سه شنبه در مراسم افتتاحیه دوره بررسی آمار و عملکرد استان‌ها و مرور بخشنامه‌ها و طرح‌های آماده سازی نهضت ملی مسکن در تبریز افزود: تاکنون هشت هزار و ۹۰۸ واحد نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شده است و ۱۰ هزار و ۵۰۰ واحد دیگر در صورت مشارکت دستگاه‌های خدمات رسان آب، برق و گاز تا ۲ ماه آینده آماده تحویل به متقاضیان می شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری مستمر دوره های آموزشی برای کارکنان بنیاد مسکن موجب به‌ روز رسانی اطلاعات کارشناس مسوولان و کارایی بیشتر آن ها می شود، اظهار کرد: در این دوره آموزشی ۳۱ کارشناس مسوول طرح‌های ملی مسکن از سراسر کشور شرکت دارند.

بنیاد مسکن فارغ از جناح بندی های سیاسی یار و یاور دولت ها است

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: بنیاد مسکن فارغ از جناح بندی های سیاسی، یار و یاور همه دولت ها بوده و از مقبولیت بالایی در بین مردم برخوردار است.

«حجت اله سروری» افزود: مردم، نیروها و کارشناسان بنیاد مسکن را امین و مشاور خود می دانند و طرح‌هایی که توسط این بنیاد اجرا می شود با مشارکت بالای مردم همراه است.

«صادقی» رییس دفتر آموزش و توسعه منابع انسانی بنیاد مسکن نیز در این مراسم با ارایه گزارشی از عملکرد این دفتر گفت: رویکرد جدیدی که در حوزه آموزش و توسعه منابع انسانی دنبال می شود، برگزاری دوره هایی متناسب با پیشرفت و تکنولوژی است.

در این‌ دوره آموزشی ۲ روزه کارشناس مسوول طرح‌های ملی مسکن استان های مختلف کشور با جدیدترین روش ها و بخشنامه ها در حوزه تخصصی خود آشنا می شوند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=156722

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});