• امروز : جمعه - ۱۳ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
2
برگزاری نشست بررسی موانع و چالش‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در شمال استان/

کریمی: اولویت اصلی ما رفع موانع حوزه‌ سرمایه‌گذاری گردشگری است

  • کد خبر : 156870
  • 12 مهر 1403 - 19:00
کریمی: اولویت اصلی ما رفع موانع حوزه‌ سرمایه‌گذاری گردشگری است
یازاکو - معاون سرمایه‌گذاری میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی در نشست بررسی چالش‌های حوزه گردشگری شمال استان ضمن تأکید بر لزوم رفع موانع سرمایه‌گذاران و اولویت‌بندی طرح‌های گردشگری، اولویت اصلی پیشبرد اهداف سرمایه‌گذاری را رفع موانع و تسهیل فرآیند سرمایه‌گذاری عنوان کرد.

کیومرث کریمی روز پنجشنبه ۱۲ مهرماه در نشست بررسی چالش‌ها و مشکلات حوزه سرمایه‌گذاری گردشگری استان با اشاره به اهمیت توسعه گردشگری در این منطقه گفت: رفع موانع و تسهیل سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری از مهم‌ترین اولویت‌های پیشبرد و توسعه گردشگری استانی بوده و اجرای مطلوب این امر نیازمند هماهنگی هرچه بیشتر بین دستگاهی و ارائه تسهیلات و بسته‌های سرمایه‌گذاری مناسب برای سرمایه‌گذاران است.
معاون سرمایه‌گذاری میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: در این جلسه، مشکلات موجود در پروژه‌های درحال اجرا به دقت بررسی شده و تصمیمات لازم برای پیگیری و تسریع در روند اجرایی این پروژه‌ها اتخاذ شد. هدف ما این است که سرمایه‌گذاران بتوانند بدون مواجهه با موانع اداری و مالی، پروژه‌های خود را تکمیل کنند.
او افزود: اولویت‌بندی طرح‌های سرمایه‌گذاری، به‌عنوان یکی از موضوعات محوری این نشست از اهمیت بسزایی برخوردار است که در این راستا، شایسته است تا با توجه به ظرفیت‌های کم‌نظیر موجود گردشگری در شمال استان، طرح‌های مؤثر و پربازده در اولویت قرار گیرند.
کریمی با اشاره به ضرورت مانع‌زدایی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اظهار کرد: رفع موانع و ارائه تسهیلات مالی مناسب، به ویژه برای سرمایه‌گذارانی که در حوزه گردشگری فعالیت می‌کنند، از اهمیت بالایی برخوردار است که مقرر شد تا اقدامات لازم برای تسهیل شرایط فعالیت این سرمایه‌گذاران در دستور کار قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=156870

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});