• امروز : جمعه - ۱۳ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
0

تشکیل صف‌های طولانی در نانوایی‌های مراغه / توزیع ۱۴۰ تن سهمیه آرد مازاد

  • کد خبر : 156935
  • 13 مهر 1403 - 18:30
تشکیل صف‌های طولانی در نانوایی‌های مراغه / توزیع ۱۴۰ تن سهمیه آرد مازاد
یازاکو - معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار شهرستان ویژه مراغه گفت: تشکیل صف‌های طولانی در نانوایی‌های شهرستان ناشی از فرارسیدن فصل برداشت سیب و افزایش تقاضاست؛ بر همین اساس ۱۴۰ تن آرد مازاد بر سهمیه نانوایی‌ها توزیع و پخت می‌شود.

«مرتضی مینویی» روز جمعه در جلسه کارگروه آرد و نان مراغه افزود: همچنین در راستای تسهیل در تامین نان مورد نیاز شهرستان در این روزها، سهمیه ویژه برداشت سیب به نانوایی‌های روستایی و مناطق برداشت این محصول تخصیص می‌یابد.

وی اضافه کرد: بر همین اساس در ۴۱ روستای این شهرستان به میزان‌ متوسط یک تن، سهمیه آرد اضافی به ازای هر روستا توزیع می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه محدودیتی در تخصیص سهمیه آرد شهرستان وجود ندارد، اضافه کرد: نان مورد نیاز مناطق روستایی فاقد نانوایی نیز در نانوایی‌های خارج از شهر و واحدهای اداری پخت و توزیع می‌شود تا از تشکیل صف‌های طولانی جلوگیری شود.

وی افزود: لواش‌پزی‌ها و سنگک‌پزهای یارانه‌ای سطح شهر هم با مصوبه کارگروه آرد و نان شهرستان در هر ۲ شیفت فعالیت می‌کنند تا به نیاز مردم پاسخ داده شود.

فرماندار مراغه به افزایش نظارت‌ها به نانوایی‌های شهرستان هم اشاره، و بیان کرد: با کمک نیروهای داوطلب مردمی، نظارت و بازرسی تشدید می‌شود.

به گزارش یازاکو، هرساله و در فصل برداشت سیب، صف‌های طولانی در نانوایی‌های سطح شهر مراغه تشکیل می‌شود و طی روزهای اخیر نیز تکرار همین موضوع موجب واکنش فرمانداری و تخصیص آراد مازاد به نانوایی‌ها شد.

تدبیر فرمانداری در دوشیفته کردن نانوایی‌ها و همچنین ارسال نان به روستاهای فاقد نانوایی از طریق واحدهای خارج از شهر نیز به نوبه خود صف‌های خریدنان را در این شهرستان کاهش خواهد داد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=156935

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});