• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
1

توسعه شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با ‌اعتبار‌ ۳۵۰۰ میلیاردی

  • کد خبر : 156996
  • 14 مهر 1403 - 12:15
توسعه شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با ‌اعتبار‌ ۳۵۰۰ میلیاردی
یازاکو - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: با حمایت مسئولان در سال جاری شاهد اجرای بیش از ۲۰ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در سطح شهرک‌های صنعتی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، هاشم علایی پیش از ظهر شنبه در بازدید از شهرک صنعتی شهرستان پارس آباد اظهار داشت: یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های مهم این شرکت کمک به رفع موانع تولید و حمایت از واحدهای تولیدی است که تلاش می‌کنیم با حمایت مدیران و مسئولان و با مشارکت کارآفرینان و صنعتگران، به این هدف مهم دست یابیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از لازمه‌های جذب سرمایه‌گذاران، ایجاد بسترها و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز آنان است تا با فراهم کردن امکانات لازم، شاهد حضور سرمایه‌گذاران در استان باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: این موضوع همواره مورد تاکید مسئولان و دولتمردان بوده و تلاش شده است با حمایت‌ها، تامین اعتبارات و وضع قوانین و مقررات مختلف، تنگناها و مشکلات موجود در شهرک‌های صنعتی مرتفع شود.

علایی با بیان اینکه حمایت از سرمایه‌گذار، زمینه‌ساز رشد همه جانبه استان خواهد شد، اظهار داشت: هدف از تشکیل شرکت شهرک‌های صنعتی، حمایت از سرمایه‌گذاران و بسترسازی برای رونق تولید و اشتغال است که این شرکت از تمام ظرفیت‌های ممکن برای تحقق این هدف مهم استفاده خواهد کرد تا جوابگوی خیل عظیمی از تقاضاهای بحق سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی باشیم.

وی از اجرای برنامه‌های متنوع این شرکت برای رونق تولید و اشتغال خبر داد و افزود: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و به منظور رشد و توسعه صنعتی و افزایش سرمایه‌گذاری در استان، برنامه‌های این شرکت در حوزه‌های مختلف؛ تامین اعتبارات، ایجاد زیرساخت‌ها، توسعه شهرک‌های صنعتی، فعال سازی قراردادهای راکد و ارائه بسته‌های حمایتی به واحدهای تولیدی تدوین شده است که این برنامه‌ها با جدیت هرچه تمام‌تر در سطح شهرک‌های صنعتی اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل به اقدامات شرکت شهرک‌های صنعتی در تسهیل امور واحدهای تولیدی اشاره کرد و گفت: با تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرک‌های صنعتی، تلاش شده است با بازدیدهای میدانی نسبت به حل مشکلات واحدهای تولیدی در همان محل واحدها اقدام شود تا خللی در تولید و اشتغال آنان ایجاد نشود.

علایی سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی را ولی نعمتان و جهادگران اقتصادی برشمرد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه با حمایت مسئولان، در سال جاری شاهد اجرای بیش از ۲۰ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در سطح شهرک‌های صنعتی هستیم تا روند رو به رشد توسعه صنعتی استان تداوم و گسترش یابد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=156996

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});