• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
1

بهبود سرانه فضای آموزشی شهرستان ارومیه در اولویت قرار دارد

  • کد خبر : 157002
  • 14 مهر 1403 - 12:45
بهبود سرانه فضای آموزشی شهرستان ارومیه در اولویت قرار دارد
یازاکو - نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به اینکه وضعیت سرانه فضای آموزشی در شهرستان ارومیه مناسب نیست گفت: بهبود سرانه فضای آموزشی شهرستان ارومیه جزو اولویت های مجلس و دولت است.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، حاکم ممکان در آیین کلنگ زنی آموزشگاه ۱۲ کلاسه تمام خیری منطقه بادکی، با قدردانی از تلاش های استاندار آذربایجان غربی در بهبود سرانه فضای آموزشی گفت: خوشبختانه روند مدرسه سازی در استان در سال های اخیر شتاب خوبی بخود گرفته است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس، ارتقای کیفیت آموزشی را نیز از دغدغه های جدی برشمرد و از آموزش و پرورش خواست تا با آسیب شناسی و برنامه ریزی درست نسبت به بهبود کیفیت آموزشی آذربایجان غربی و بویژه شهرستان ارومیه اقدام کنند.

ممکان با تاکید بر اینکه ما نماینده یک قوم یا یک جناح و قشر خاصی نیستیم افزود: اگر بیشتر در مناطق کم برخوردار حضور داریم صرفا بخاطر جبران بی عدالتی های گذشته است.

وی ادامه داد: عدم توزیع عادلانه اعتبارات در گذشته باعث عقب ماندگی برخی مناطق شده که درصدد هستیم طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب نسبت به رفع محرومیت از همه نقاط این شهرستان اقدام کنیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس تصریح کرد: سوای بر مباحث قومی و مذهبی، خود را مکلف به پیگیری نقشه راه و آمایش سرزمینی برای خدمت به مردم می دانیم.

وی در خصوص آسفالت جاده ما بین بادکی و ولنده نیز تصریح کرد: همه اقدامات لازم با هماهنگی دستگاه های اجرایی و استانداری برای تحقق این امر صورت گرفته که به زودی شاهد اجرای عملیات آسفالت این محور خواهیم بود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بهبود سرانه فضای آموزشی در اسلام، کشتارگاه و مناطق کم برخوردار را از دیگر اولویت ها برشمرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=157002

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});