• امروز : شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 19 October - 2024
0

لزوم بهسازی راههای مواصلاتی شهرستان بستان آباد

  • کد خبر : 158680
  • 28 مهر 1403 - 16:30
لزوم بهسازی راههای مواصلاتی شهرستان بستان آباد
یازاکو - نماینده معین مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت راه‌های مواصلاتی استان به ویژه در بستان آباد نیازمند توجه جدی مسئولان است.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، شهسواری افزود: یکی از اولویت‌های اصلی در روز‌های آتی پیگیری مشکلات راه‌های اصلی و روستایی در شهرستان‌های هشترود، چاراویماق و بستان آباد خواهد بود.
توری فرماندار بستان آباد نیز در این جلسه کمبود آب شرب را از مشکلات اصلی این شهرستان برشمرد و گفت: اجرای خط انتقال آب سد کلقان تنها راه حل مشکل آب آشامیدنی و صنعت شهرستان است که باید با اولویت پیگیری شود.

وی همچنین کمبود فضای آموزشی را در شهرستان یادآور شد و گفت: فضای آموزشی شهرستان نسبت به تعداد دانش آموزان ۵۰ درصد متوسط استانی و پایین‌تر از سطح استاندارد است و بیش از ۴۰ درصد مدارس شهرستان نیازمند بازسازی و نوسازی است

توری مشکل حاشیه نشینی و محدودیت حریم قانونی شهر‌ها و روستا‌های شهرستان را هم نیازمند رسیدگی دانست و گفت: به دلیل برخی محدودیت‌ها در حریم و محدوده قانونی شهر‌ها و روستا‌ها، برخی از مردم از دریافت خدمات گاز و برق محروم هستند که باید تا قبل از رسیدن فصل سرما مشکل این خانواده‌ها حل شود.

حجت الاسلام متقی نیا دادستان بستان آباد در این جلسه با انتقاد از عملکرد برخی ادارات در صیانت از حقوق دولتی و اموال عمومی گفت: یکی از وظایف و تکالیف اصلی مدیران دولتی، صیانت از اموال عمومی و دولتی است که باید با جدیت اعمال شود.

وی افزود: حفاظت از ساختمان‌های دولتی، رعایت قانون و حصه دولتی در پاسخ به استعلامات و انجام معاملات دولتی ازجمله مواردی است که باید مدیران ادارات در نظر داشته باشند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=158680

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});