• امروز : دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 21 October - 2024
0

دهک‌های پایین با مشکلات عدیده‌ای در حوزه مسکن مواجه هستند

  • کد خبر : 158778
  • 29 مهر 1403 - 13:49
دهک‌های پایین با مشکلات عدیده‌ای در حوزه مسکن مواجه هستند
یازاکو - عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: اقشار دهک‌های پایین با مشکلات عدیده‌ای در حوزه مسکن مواجه هستند و باید برای تامین سرپناه آنها فکر اساسی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، علیرضا نوین، با اشاره به ضرورت حمایت از ایده‌های جدید برای افزایش سرعت ساخت مسکن اظهار داشت: اقشار دهک‌های پایین با مشکلات عدیده‌ای در حوزه مسکن مواجه هستند و باید برای تأمین سرپناه آنها فکر اساسی کنیم.

این نماینده مردم در مجلس ادامه داد: ما باید از همه طرح‌های نوین در حوزه مسکن با هدف رونق ساخت و ساز استقبال کنیم اخیراً هم موضوع استارتاپ‌ها فروش متری خانه مطرح شده است که نباید به آنها بی‌تفاوت باشیم و از هم اکنون برای چگونگی اجرا و شیوه‌های آن قانون و مقررات تهیه کنیم تا در سال‌های آینده با انبوه پرونده‌ها و شکایت‌ها مواجه نشویم، بنابراین ما در مجلس استقبال می‌کنیم، اگر طرحی و برنامه کارشناسی هست ارائه شود تا کار کارشناسی روی آنها انجام شود.

وی افزود: هم اکنون با کمبود بیش از ۵ میلیون واحد مسکونی مواجه هستیم و باید برای افزایش سرعت و ساخت‌وساز و جبران کمبودها اقدام کنیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت صنعتی سازی ساختمان برای افزایش سرعت و کیفیت ساختمان‌ها عنوان کرد: برای این امر باید از تکنولوژی‌ها جدید جهانی استفاده کنیم، با شیوه‌های سنتی ساخت مسکن کاری پیش نخواهیم بود و حتماً باید به سمت صنعتی‌سازی حرکت کنیم.

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: فعالیت استارتاپ‌های فروش متری خانه باید قانونمند باشد تا در آینده برای مردم مشکلی ایجاد نشود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=158778

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});