• امروز : دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 21 October - 2024
1

استاندار: گردشگری سلامت آذربایجان‌شرقی افول کرده است

  • کد خبر : 158811
  • 29 مهر 1403 - 19:30
استاندار: گردشگری سلامت آذربایجان‌شرقی افول کرده است
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به گذشته قابل قبول گردشگری سلامت در این استان، گفت: متاسفانه در حال حاضر این صنعت پردرآمد در تبریز رو به افول گذاشته است.

بهرام سرمست روز یکشنبه در دیدار با اعضای هیات‌ مدیره نظام‌ پزشکی استان، بر لزوم ریشه‌یابی و آسیب‌شناسی مشکلات مربوط به گردشگری سلامت استان تاکید و اظهار کرد: در این زمینه کار کارشناسی نظام‌ پزشکی آذربایجان شرقی با همراهی سایر ارگان‌های مسئول برای برون‌رفت از این وضعیت نتیجه بخش خواهد بود.

وی یادآور شد: آذربایجان شرقی و تبریز در سال‌های نه‌ چندان دور به جهت امکانات درمانی مطلوب و موقعیت جغرافیایی خاص و همسایگی و نزدیکی با چندین کشور پذیرای تعداد زیادی گردشگر سلامت خارجی بود که اکنون از آن خبری نیست.

سرمست با اشاره به‌ ضرورت تلاش همه‌ جانبه برای رفع مشکلات جاری در صنوف مختلف از جمله ‌جامعه پزشکی، ادامه داد: معتقد به نظریات کارشناسی، تخصصی و خردجمعی در تمام امور و تصمیم‌گیری‌ها هستم که این امر در حوزه پزشکی بسیار ظریف و حساس است.

وی با بیان اینکه جامعه پزشکی در ایران با مسائل و مشکلاتی روبروست که در کوتاه‌ مدت قابل‌حل نیست، گفت: این چالش ها نیاز به راهبردهای مشخص در طولانی‌ مدت دارد که امیدواریم این مشکلات کاهش یابد.

سرمست افزود: همان‌طور که استانداری مرجع تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در استان است، از پزشکان نیز انتظار می‌رود با وجود مشکلات متعدد به سوگندنامه پزشکی خود پایبند باشند و هرگز از آن عدول نکنند.

استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: باید سعی شود اصطکاک بین ادارات و دستگاه های مختلف و جامعه پزشکی با ایجاد هماهنگی کاهش یابد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=158811

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});