• امروز : دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 21 October - 2024
0

کشف ۸۰۰ کیلوگرم آرد خارج از شبکه توزیع در مراغه

  • کد خبر : 158838
  • 30 مهر 1403 - 10:06
کشف ۸۰۰ کیلوگرم آرد خارج از شبکه توزیع در مراغه
یازاکو - فرمانده انتظامی مراغه از کشف ۸۰۰ کیلوگرم آرد خارج از شبکه توزیع به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، سرهنگ توحید فارسی افزود: این میزان آرد قاچاق حین گشت‌زنی ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی از یک دستگاه وانت آریسان کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه ۲۰ کیسه ۴۰ کیلویی آرد در این وانت بارگیری شده بود، اضافه کرد: این محموله فاقد هرگونه مدارک مثبته است و بر همین اساس نیز خودرو مربوطه توقیف، و به همراه پرونده متشکله به اداره تعزیرات حکومتی تحویل شد.

به گفته فرمانده انتظامی مراغه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد و انتظار می‌رود شهروندان نیز در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

هفته گذشته نیز یکهزار و ۶۰۰ کیلوگرم آرد خارج از شبکه توزیع به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.

گفتنی است طی هفته‌های گذشته صف‌های طولانی در برابر نانوایی‌های این شهرستان شکل گرفت که ناشی از ورود کارگران فصلی به شهرستان بود و فرمانداری نیز با افزایش سهمیه آرد نانوایی‌ها تلاش کرد تا شرایط عادی را حاکم کند.

بر همین اساس قاچاق آرد در چنین شرایطی نه تنها یک کار غیرقانونی و سودجویانه به شمار می‌رود بلکه حق و حقوق شهروندان را هم ضایع می‌کند و انتظار می‌رود تا با متخلفان با شدت برخورد شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=158838

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});