به گزارش پایگاه خبری یازاکو، مرتضی محمدزاده در آئین تکریم و معارفه مدیر امور شعب بانک ملی آذربایجان شرقی، اظهار داشت: در محاسبه میزان رضایت یا نارضایتی شهروندان، نظام بانکی جزو چند دستگاه اول کشور است و سهم بالایی دارد.
وی، افزایش رضایتمندی مردم از سیستم اداری کشور را نیازمند طرحهای نو و بازتعریف ماموریتها دانست و گفت: نظام بانکی قواعد مشخص و مخصوص به خود را دارد و باید متناسب با تغییرات زمان، خود را با خواست مردم و شهروندان تطبیق دهد.
معاون استاندار آذربایجان شرقی به عنوان نمونه به بحث تضامین بانکی اشاره کرد و گفت: بخش عمدهای از مشتریان بانکها را متقاضیان تسهیلات خرد تشکیل میدهند، اما بانک در مواجهه با این مشتریان، تفاوتی بین مشتریان خوشحساب و بدحساب نمیگذارد؛ در حالی که اعتبار مشتری باید سهمی در نزد بانک داشته باشد.
محمدزاده با اشاره به لزوم حمایت نظام بانکی از طرحهای اقتصادی و سرمایهگذاری در شرایط خاص ناشی از تحریمهای تحمیلشده بر حوزه اقتصادی کشور، گفت: انتظار داریم که بانکها، در محاسبه سود خود و مشتریانشان، تنها نگاه مادی نداشته باشند و در جلب رضایت مردم و بهبود وضعیت اقتصادی جامعه نیز سهم شایانی برای خود قائل باشند.
وی همچنین به اهمیت توسعهیافتگی فردی در بحث توسعه اشاره کرد و گفت: نظم و انضباط، اولین قدم در توسعهیافتگی است، اما این مهم، به صورت جزیرهای قابل تحقق نیست و همه اجزای نظام اداری و اجتماعی باید منظم باشند.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از خدمات آقای عادل غلامی در مدت تصدی مدیریت امور شعب بانک ملی استان، برای آقای عبدی مدیر جدید این اداره آرزوی موفقیت کرد.