• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
13
نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس اعلام کرد؛

راه اندازی کارخانه کاغذسازی در هشترود

  • کد خبر : 1659
  • 09 بهمن 1399 - 10:30
راه اندازی کارخانه کاغذسازی در هشترود
به گزارش پایگاه خبری یاز اکو نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی گفت: در آینده‌ای نزدیک کارخانه کاغذ سازی با ظرفیت اشتغال 350 نفر در شهرستان هشترود ساخته خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، سید حمزه امینی در نشستی با نخبگان علمی هشترود، با بیان اینکه متاسفانه حرکات مافیایی بعضی از نفرات کشوری مانع از افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی شده است، اظهار کرد: متاسفانه وزارت راه و شهرسازی نیز نسبت به تخصیص اعتبار برای ترمیم و بهسازی جاده‌های روستایی و شهری هشترود و چاراویماق بی‌تفاوت بوده و کاری در این راستا انجام نمی‌دهد.

وی با انتقاد از اداره امور آب هشترود، اظهار کرد: متاسفانه رئیس این اداره به حرف هیچ کس گوش نمی‌دهد و مراجعه کنندگان به این اداره با مشکلات متعددی روبرو هستند و مشکل مراجعه کنندگان حل نمی‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در آینده نزدیک، عملیات ساخت چهار فاز از فازهای باقی مانده پایاب سد سهند نیز شروع خواهد شد.

امینی از اختصاص ۲۴ میلیارد تومانی تبصره ماده ۱۹ برای بهبود وضعیت کشاورزی سطح شهرستان خبر داد و افزود: اگر زمین رایگان در اختیار بیمه سلامت قرار داده شود، عملیات ساخت ساختمان اداری آن نیز در هشترود شروع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: کارهای ایجاد شهرک کشاورزی و دامداری در منطقه هشترود در مراحل پایانی قرار دارد و در صورت اتمام کارهای مطالعاتی، ساخت این دو شهرک عملیاتی خواهد شد.

در این جلسه وضعیت نامناسب جاده دانشگاه پیام نور، بی توجهی شهرداری به جمع آوری سگ‌های ولگرد، بیمه کشاورزی و مشکلات آن و… مطرح شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=1659

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});