• امروز : افزونه پارسی دیت را نصب کنید
  • برابر با : Friday - 27 December - 2024
1

رکود در بازار به نمایشگاه لوازم خانگی هم نفوذ کرد

  • کد خبر : 165932
  • 05 دی 1403 - 12:45
رکود در بازار به نمایشگاه لوازم خانگی هم نفوذ کرد
یازاکو - بازار لوازم خانگی و بسیاری از کالاها در کشور و تبع آن در استان زنجان با رکود مشهودی مواجه است که این رکود در برپایی نمایشگاه‌ها نیز تأثیر داشت.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، هفدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی در نمایشگاه کاسپین زنجان در حالی افتتاح شد که ۴۵ غرفه حضور و با مشارکت ۱۰ استان از کشور در آن برپا بود.

در این دوره از نمایشگاه آخرین تولیدات این صنعت از جمله انواع یخچال، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، چرخ خیاطی، لوستر، جارو برقی و لوازم غیربرقی کوچک عرضه شده است.

علی رغم انتظاری که از این نمایشگاه می‌رفت، تنوع عرضه محصولات در این نمایشگاه ضعیف است. علاوه بر این بحث قیمت‌گذاری کالاها آن هم در شرایط رکودی بازار هم بر حجم مشکلات تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان اضافه کرده است.

به طوری که مصرف کننده از کیفیت کالاهای تولیدی داخل گله دارد و با قیمت‌های بالای تولید داخلی مجبور به خرید کالاهای قاچاق است این در حالی است که تولیدکنندگان لوازم خانگی از عدم حمایت دولت گله‌‎مند هستند و اعتقاد دارند قیمت مواد اولیه افزایش یافته است و خواهان درخواست افزایش نرخ محصولات هستند، حال آنکه بازار از کالای قاچاق اشباع شده است.

بازار لوازم خانگی این روزها پر از محصولات قاچاق شده و از سویی قیمت‌ها هم روزانه در حال افزایش است.

سید رضا قندیلی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی کاسپین استان زنجان با بیان اینکه هفدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی از سوم تا هفتم دی ماه در سایت دائمی نمایشگاه‎های بین‌المللی استان زنجان همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ دایر خواهد بود، اظهار داشت: در نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی در زنجان از استان‌های تهران، زنجان، گیلان، همدان، البرز، کردستان، آذربایجان شرقی و غریی، خراسان رضوی و کرمانشاه حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه به دلیل برودت هوا تعدادی از غرفه داران در مسیر زنجان‌ هستند و هنوز به نمایشگاه نرسیده‌اند، تصریح کرد: بازه زمانی این نمایشگاه پنج روزه است و غرفه داران روز اول نمایشگاه را به آماده سازی محصولات خود اختصاص می‌دهند.

این مسئول هدف از برگزاری این نمایشگاه را دسترسی آسان و معرفی آخرین دستاوردها در حوزه لوازم خانگی، حذف واسطه ها و معرفی برندهای داخلی ذکر کرد و افزود: در این نمایشگاه ۴۵ غرفه حضور دارند و کالاهای حوزه لوازم خانگی، لوستر، لوازم آشپرخانه وغیره را عرضه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه نسبت به سال‌های گذشته روند رو به رشدی پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: امسال سعی کردیم مناسب سازی و تبلیغات مناسب داشته باشیم همچنین هیچ اجباری برای حضور شرکت‌ها در نمایشگاه نداشتیم و شرکت‎ها با انگیزه در نمایشگاه حضور یافته اند.

قندیلی محصولات قابل عرضه در این نمایشگاه را لوازم خانگی و سیستم‌های صوتی و تصویری، فرش ماشینی و فرش دستباف، تابلو فرش، لوستر، لوازم ریز آشپزخانه، کالای خواب، سرویس خواب، ناهار خوری و میز ال سی دی بیان کرد.

شایان ذکر است، تعدادی غرفه در این نمایشگاه بودند که محصولاتی چون کتاب،دستگاه تصفیه آب خانگی، پارچه، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم جانبی موبایل، عطر و ادکلن و شیرآلات بود و تناسبی با عنوان نمایشگاه نداشتند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=165932

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});