• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
11

دبی ارز دیجیتال «دوبی کوین» را راه اندازی کرده است

  • کد خبر : 16895
  • 09 خرداد 1400 - 12:32
دبی ارز دیجیتال «دوبی کوین» را راه اندازی کرده است
یاز اکو- دبی بزرگترین شهر امارات متحده عربی ارز دیجیتال خود را به نام دوبی کوین (DBIX) راه اندازی کرده است. این ارز دیجیتال مبتنی بر سیستم بلاکچین اجتماعی است و از طریق یک فرآیند استخراج تولید می شود.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از پرتال کریپتو دات کام، می نویسد در دراز مدت دوبی کوین می تواند به وسیله ای برای پرداخت و دارایی سرمایه گذاری تبدیل شود. این ارز دیجیتال که توسط استارتاپی به نام Arabchain Technology ایجاد شده است اولین سیستم بلاک چین اجتماعی است.
کریپتو دات کام می نویسد ارزش ارز دیجیتالی دوبی کوین از ۲۶ مه تاکنون ۱۰۰۰٪ افزایش یافته است. یعنی قیمت آن از ۰/۱۷ دلار به ۱/۱۳ دلار رسیده است.
این پرتال در ادامه می نویسد به جای ارزهای سنتی که توسط بانک ها ارائه می شود به زودی می توان از دوبی کوین برای پرداخت هزینه خدمات با خرید برخی محصولات چه در فروشگاه ها و چه به صورت آنلاین استفاده کرد.
عربچین تکنولوژی اعلام کرد گردش ارز دیجیتال دوبی کوین هم توسط شهر و هم کارگزاران مجاز کنترل می شود. لازم به ذکر است که دوبی کوین هنوز برای تجارت در بورس اوراق بهادار استفاده نشده و به آنالوگ سایر ارزهای دیجیتال بانک های مرکزی تبدیل نشده است.
لازم به ذکر است چین اولین کشوری است که ارزهای رمزپایه منفرد را راه اندازی و آزمایش می کند. در آینده نزدیک ایالات متحده، هند، انگلستان و حتی اتحادیه اروپا قادر به ایجاد ارزهای دیجیتالی منفرد خواهند بود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=16895

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});