• امروز : افزونه پارسی دیت را نصب کنید
  • برابر با : Saturday - 1 March - 2025
0

تجلیل از ابراهیم مولائی در بیست‌ویکمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران

  • کد خبر : 172690
  • 11 اسفند 1403 - 9:30
تجلیل از ابراهیم مولائی در بیست‌ویکمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران
یازاکو - در آیین پایانی بیست‌ویکمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران و چهارمین جشنواره مردم‌داری، ابراهیم مولائی به پاس فعالیت‌های گسترده طی دو سال اخیر در حوزه روابط عمومی و ارتباطات، به‌ویژه در استان آذربایجان شرقی، موفق به دریافت جایزه مدیریت روابط عمومی شد.

به گزرش یازاکو، آیین اختتامیه این رویداد در کنار چهارمین جشنواره مردم‌داری، با حضور جمعی از استادان، فرهیختگان و فعالان مطرح حوزه ارتباطات، روابط عمومی و فناوری در تهران برگزار شد. در این مراسم، ابراهیم مولائی با توجه به گستره فعالیت‌های چشمگیر خود در حوزه روابط عمومی، به‌ویژه در استان آذربایجان شرقی، جایزه مدیریت روابط عمومی را دریافت کرد.

در همین راستا، ابراهیم مولائی که پیش‌تر نیز طی دو سال اخیر جوایز متعددی از جمله جایزه ملی خلاقیت در نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران، جایزه ملی نخستین جشنواره ارتباط‌آفرینان ایران و جایزه رهبری فکری مسئولیت اجتماعی ایران را دریافت کرده بود، این بار نیز به دلیل فعالیت‌های گسترده و تأثیرگذار خود در حوزه روابط عمومی موفق به کسب جایزه مدیریت روابط عمومی شد.

مولائی که در سال‌های اخیر نقش فعالی در توسعه، ترویج و آموزش ارتباطات و روابط عمومی در استان آذربایجان شرقی داشته است، بارها در نشست‌های تخصصی، همایش‌ها و رویدادهای علمی مرتبط با این حوزه حضور فعالی داشته و با عنوان مدرس و سخنران به ارائه دیدگاه‌های نوین در زمینه ارتباطات، روابط عمومی و هوش مصنوعی پرداخته است.

بیست‌ویکمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران و چهارمین جشنواره مردم‌داری، که به همت مؤسسه کارگزار روابط‌عمومی (KPRI)، انجمن روابط‌عمومی ایران (IRPRS)، انجمن متخصصان روابط‌عمومی (IAPRS) و انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی (IMPRPA) برگزار شد، از مهم‌ترین رویدادهای ارتباطی کشور به‌شمار می‌رود. این رویداد هرساله با هدف بررسی جدیدترین دستاوردها و روندهای نوین در حوزه روابط‌عمومی و همچنین تجلیل از برترین‌های این عرصه برگزار می‌شود. در دوره اخیر نیز، این کنفرانس با حضور گسترده مدیران، استادان دانشگاه، مشاوران و کارشناسان حوزه ارتباطات و رسانه همراه بود. در جریان برنامه‌های تخصصی، مباحث متعددی پیرامون شخصی‌سازی در روابط‌عمومی مطرح شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=172690

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});