• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
11
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران خبر داد؛

۲۰۰ هزار میلیارد ریال در فاز سه مس سونگون سرمایه‌گذاری می‌شود

  • کد خبر : 1748
  • 10 بهمن 1399 - 12:26
۲۰۰ هزار میلیارد ریال در فاز سه مس سونگون سرمایه‌گذاری می‌شود
یاز اکو - مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از سرمایه گذاری ٢٠٠ هزار میلیارد ریالی ۲ پروژه فاز ٣ تغلیظ و طرح کاتد در مجتمع مس سونگون خبر داد و این روند را منشأ خیر و عامل تحولات عظیم اشتغالزایی و سود و درامد منطقه عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، سعید محمدی  روز پنجشنبه در مجتمع مس سونگون از دستیابی شرکت ملی مس به رکوردهای تاریخی خبر داد و گفت: ٣ تا ۴ درصد رشد در تولید را شاهد هستیم که سود شرکت امسال افزون بر ١٧٠ هزار میلیارد ریال بود و تا پایان سال به سود ٢٠٠ هزار میلیارد ریال هم دست خواهیم یافت.

وی اعلام کرد: شرکت ملی مس خود را مکلف به اجرای پروژه های زیرساختی و بنیادی در جهت آبادی و توسعه می داند و رمز موفقیت و نیلِ به این هدف با اتحاد و یکرنگی و همدلی و تلاش کارکنان و کارکنان میسر می شود که موجب قرار گرفتن شرکت در بین ١٠ شرکت برتر جهان در حوزه صنعت مس خواهد بود.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران اعلام کرد: با پیگیری ها و اقدامات صورت گرفته شاهد پیشرفتهای خوبی در پروژه های برق، آبرسانی ، گاز رسانی و لیچینگ هستیم و در آینده نزدیک شاهد افتتاح کارخانه آهک هیدراته اهر و ابلاغ قراردادفاز ٣ تغلیظ و معرفی پیمانکار پروژه های کاتد خواهیم بود.

طرح های توسعه مس موجب رفع بیکاری می شود

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در خانه ملت هم با اشاره به مشکل کمبود نیروی برق در شمال کشور ‌و با توجه به ظرفیت سدهای منطقه ، خواستار ایجاد نیروگاه در منطقه شد.

اللهوردی دهقانی با اشاره به مشکل بیکاری جوانان منطقه، طرحهای توسعه مس را عاملی مؤثر برای رفع این مشکل اساسی نام برد.
وی همچنین به ضرورت همسان سازی حقوق شرکت های پیمانکاری و نیروهای رسمی هم اشاره کرد و افزود: این مهم نیازمند حمایت ها و ارائه راهکارهای قانونی است.

بیات ماکو مدیر مجتمع مس سونگون هم از روند روبه رشد تولید و طرحهای توسعه مجتمع خبر داد و گفت: با وجود کمبود برق ، با صرفه جویی حداکثری همکاران در بخشهای مختلف مجتمع، خط تولید با قدرت تمام به کار خود ادامه می دهد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=1748

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});