به گزارش یازاکو، تقی کرمی در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی استان، ضمن اشاره به لزوم رسیدگی به مشکلات مودیان، تکریم و پاسخگویی در مقابل مردم، گفت: دستگاه های اجرایی تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به امور مردم را بهعنوان اصلیترین وظیفه در دستور کار قرار دهند که این رویه موجب تقویت اعتماد متقابل بین مردم و مسئولان و گسترش مشارکت عمومی خواهد شد.
وی با تاکید بر ضرورت تسهیل گری در جهت وصول مالیات، شناسایی و جلوگیری از فرارهای مالیاتی، اظهارکرد: برای وصول حداکثری مالیاتهای تعیین شده باید نهایت تلاش خود را به کار گیریم و زمینه ها و بسترهای لازم را در جهت وصول عادلانه مالیات فراهم کرد.
وی در پایان با تشکر از تلاشها و زحمات مدیریت و کارکنان اداره کل، کسب موفقیتها و دستاوردها در این اداره کل را ناشی از تدبیر، دانش و تلاش مجموعه مدیریت و کارکنان خدوم این اداره دانست و خواستار تداوم این مسیر شد.
عیسی اورج زاده، مدیرکل امور مالیاتی آذربایجانشرقی نیز در این دیدار ضمن تبریک سال نو، گزارشی از عملکرد این اداره کل در بخشهای مختلف ارائه و اظهار امیدواری کرد؛ این اداره کل با گامهای مستحکم در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری و سیاست های اقتصادی دولت در راستای وصول عادلانه مالیات همراه با جلب رضایت مودیان محترم مالیاتی استان انجام وظیفه کند.