• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6
فرمانده انتظامی مهاباد آذربایجان غربی گفت؛

دستگیری کلاهبردار ۵ میلیارد تومانی فضای مجازی

  • کد خبر : 1775
  • 10 بهمن 1399 - 13:55
دستگیری کلاهبردار ۵ میلیارد تومانی فضای مجازی
یاز اکو - فرمانده انتظامی مهاباد آذربایجان غربی گفت: ماموران پلیس موفق شدند کلاهبردار حرفه‌ای ۵۰ میلیارد ریالی از طریق فضای مجازی را در این شهرستان شناسایی و دستگیر کنند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا سرهنگ محمد توحیدی افزود: درپی وصول چندین پرونده نیابتی از سایر استان‌های کشور، مبنی بر کلاهبرداری با شیوه تبلیعات شرکت واردات و صادرات در فضای مجازی برای جلب نظر کارخانه داران و افراد متمکن، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به دستگیری متهم در سریع ترین زمان ممکن و اعتراف این فرد به جرم ارتکابی، اضافه کرد: متهم با تبلیغات یک شرکت واردات و صادرات در فضای مجازی برای جلب نظر افراد متمکن و خرید کالاهای آنان نظیر مبلمان، میز، تلویزیون با چک‌های افراد بی بضاعت و فروش این اقلام در سایر شهرستان‌ها اقدام به کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی مهاباد با بیان اینکه مبلغ کلاهبرداری صورت گرفته ۵۰ میلیارد ریال است، اظهار داشت: متهم دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقام قضایی شد.

وی بیان کرد: هفته گذشته نیز ماموران پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات مهاباد،۲ نفر را که در فضای مجازی هفت میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، شناسایی و دستگیر کرده بودند.

فرمانده انتظامی مهاباد بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=1775

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});