به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از عصر ایران، در این میان نسخه های فیس لیفت و همچنین پرفورمنس نیز حضور داشته اند که یکی از جذاب ترین آنها مدل STi مربوط به سال ۲۰۰۵ است.
مهمترین تغییرات قابل مشاهده در این فیس لیفت به قسمت دماغه مربوط می شود؛ جائیکه چراغ های اصلی جلو طراحی جدیدی را ارئه می دهند و همچنین بامپر(سپر) یک جراحی زیبایی را پشت سر ذاشته است. از نمای عقب نیز تنها یک تصویر در دسترس است.
رینگ های در حالت استاندارد ۱۸ اینچی هستند که طراحی جدیدی را نیز همراه دارند.
این خودرو در تریم های تورینگ، اکس-برک، ادونس و اسپرت ارائه خواهد شد.
در بخش ایمنی نیز دوربین های محیطی، سنسورهای هشدار و بخشی نرم افزاری مرتبط کاملا بروزرسانی شده اند.
برای پیشرانه تریم اسپرت از نمونه ۱٫۸ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر با ۱۷۴ اسب بخاری خروجی و گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر استفاده شده است. اینجا میزان گشتاور برابر با ۶۱ نیوتن متر در مقایسه با پیشرانه ۲٫۵ لیتری تنفس طبیعی بهبود یافته است.
اطلاعات مربوط به پیشرانه سایر تریم ها بویژه مدل هیبریدی ایی-باکسر هنوز در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. اما باتوجه به محصولا قبلی کمپانی، احتمالا پیشرانه هیبریدی ترکیبی از یک تپنده بنزینی ۲ لیتری و یک موتور الکتریکی خواهد بود. این پیشرانه هیبریدی بوسیله جعبه دنده سی وی تی نیرو را به هر دو محور انتقال می دهد.
میزان خروجی پیشرانه بنزینی ۱۴۵ اسب بخار است. بخش الکتریکی هم حدود ۱۴ اسب خروجی دارد.
.