• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
15

قدردانی امام جمعه تبریز از نمایندگان مجلس برای حذف رانت‌های لایحه بودجه ۱۴۰۰

  • کد خبر : 2052
  • 12 بهمن 1399 - 10:55
قدردانی امام جمعه تبریز از نمایندگان مجلس برای حذف رانت‌های لایحه بودجه ۱۴۰۰
یاز اکو - امام جمعه تبریز با قدردانی از نمایندگان مجلس برای اصلاح لایحه بودجه ۱۴۰۰ گفت: مجلس با اصلاحی که انجام داد، بودجه ویژگی‌های حمایت از معیشت، حذف رانت‌های بزرگ، افزایش شفافیت، کاهش وابستگی به نفت و... را کسب کرده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌های نمازجمعه تبریز که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، با اشاره به دستاوردهای فضایی ایران و واکنش عصبی آمریکا در برابر این دستاوردها، اظهار داشت: این دستاوردهای بزرگ در زمانی به دست آمده که ایران تحت تحریم‌های سخت بوده و این برای آنها بسیار دشوار و نگران‌کننده است.

امام جمعه تبریز، پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره و موفقیت‌های موشکی و نظامی جمهوری اسلامی ایران را بسیار ارزشمند برشمرد و گفت: این دستاوردها پیامی روشن برای دوستان و دشمنان انقلاب دارد. 

وی در ادامه، بر توجه جدی مسئولان به مشکلات اقتصادی مردم تاکید کرد و افزود: در این راستا، تحقق این امر، تلاش مجاهدانه نیروها را می‌طلبد.

خطیب جمعه تبریز با تشکر از نمایندگان مجلس در اصلاح لایحه بودجه ۱۴۰۰، ابراز داشت: مجلس با اصلاحی که انجام داد، بودجه ویژگی‌های حمایت از معیشت، حذف رانت‌های بزرگ، افزایش شفافیت، کاهش وابستگی به نفت و… را کسب کرده است.

وی حملات پهپادی و موشکی از عراق به ریاض را یادآور شد و گفت: این امر خبری تازه و جدید است و برای مردم و صاحب نظران موجب شگفتی است چرا که وقوع این اتفاق در روز روشن، شوک جدیدی در غرب آسیا ایجاد کرد. 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه برخی منابع از شلیک دو موشک خبر می‌دهند، افزود: شلیک در روز اقدامی بی سابقه است چراکه حملات یمن در حوزه موشکی و پهبادی، به صورت شبانه بود و این شلیک موشک‌ها ریاض را در التهاب فرو برد.

آل‌هاشم خاطر نشان کرد: با ناشناخته بودن گروه جدید عراقی، تردیدهایی را بوجود آورده که آمریکا در حال تجدید نظر در مورد انصارالله و خروج آن از فهرست گروههای تروریستی است.

وی با اشاره به اینکه گروهی این اقدام را عملیات فریب می داند، ابراز داشت: گروه دیگر معتقدند این حملات پاسخ مقاومت به عربستان برای جلوگیری از ناامن سازی عراق توسط آل سعود است. 

امام جمعه تبریز، تصریح کرد: برای اولین بار است که یک گروه عراقی قابلیت شلیک موشک به عربستان را پیدا کرده است.

وی گفت: با توجه به اینکه حداقل فاصله مرز عراق تا ریاض ۵۰۰ کیلومتر است لذا قابلیت هدف قرار دادن اسرائیل را هم دارد و این قابلیت جبهه مقاومت، تهدید برزرگی برای دشمنان محسوب می‌شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=2052

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});