• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

اجرای بیش از ۱۰۰۰ پروژه‌ی مجموعه بهداشت و درمان آذربایجان شرقی در دولت تدبیر و امید

  • کد خبر : 20613
  • 08 تیر 1400 - 14:30
اجرای بیش از ۱۰۰۰ پروژه‌ی مجموعه بهداشت و درمان آذربایجان شرقی در دولت تدبیر و امید
یاز اکو - رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: خوشبختانه در دوران دولت تدبیر و امید بیش از ۱۰۰۰ پروژه‌ی بالای ۵۰۰ میلیون تومانی در مجموع بهداشت و درمان آذربایجان شرقی به مرحله‌ی اجرا درآمده که بیش از دو سوم آن مربوط به حوزه‌ی بهداشت است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، محمدحسین صومی روز سه شنبه ۸ تیرماه در سی و چهارمین آئین پویش ره سلامت که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: در این مدت ۱۲۴ هکتار عرصه و زمین را از مردم با همکاری مسئولین دریافت کردیم که بیش از  ۷۰۰ هزار متر مربع آن برای توسعه‌ی زیرساخت‌های دانشگاه علوم پزشکی تبریز اختصاص یافته است.

وی با بیان این‌که امروز هم ۴۷ پروژه در مجموعه‌ شهرستان‌های آذربایجان شرقی افتتاح می‌شود، گفت: در طول سه ماه بیش از دو هزار میلیارد تومان پروژه‌ی عمرانی را افتتاح خواهیم کرد که امیدواریم با افتتاح این پروژه‌ها، نیازها برطرف شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز ادامه داد: با اتمام این پروژه‌ها کم‌تر از ۲۵ پروژه‌ از جمله خانه بهداشت و مرکز سلامت نیاز خواهیم داشت به طوریکه ۱۵۰۰ پروژه‌ی مورد نیاز استان نوسازی و احداث شده است و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: خوشحال هستیم که شهر سهند نیز عنوان اولین شهر سالم در کشورهای در حال توسعه را خواهد گرفت؛ این مساله اکنون تصویب شده و طی روزهای آتی به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=20613

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});