• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9

۵.۳ میلیون تن بار توسط ناوگان حمل و نقل آذربایجان‌شرقی جابجا شد

  • کد خبر : 20618
  • 08 تیر 1400 - 16:00
۵.۳ میلیون تن بار توسط ناوگان حمل و نقل آذربایجان‌شرقی جابجا شد
یاز اکو - معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در سه ماهه نخست امسال پنج میلیون و ۳۰۰ هزار تن بار توسط ناوگان حمل و نقل استان جابجا شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، کاظم تیمورزاده، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴.۵ درصد افزایش یافته است، افزود: تعداد بارنامه صادره در این مدت بیش از ۳۸۲ هزار و ۵۰۰ برگ بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: در این مدت، ناوگان حمل و نقل مسافر آذربایجان شرقی نیز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ۸۰۷ هزار و ۳۰۰ مسافر را در قالب بیش از ۱۲۰ هزار و ۷۰۰ سفر جابجا کرده است که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۴ درصد افزایش نشان می دهد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در این بازه زمانی با یک هزار و ۴۰۴ مورد تخلف اضافه بار در راه های استان برخورد شده که این میزان ۴۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش نشان می دهد.

تیمورزاده، تعداد پروانه عبور ترافیکی صادره در این مدت را ۲۲ هزار و ۵۰۰ مورد، اعلام و یادآوری کرد: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار درصد افزایش نشان می دهد.

بر اساس این گزارش، در زمان کنونی تعداد کل ناوگان باری دارای کارت هوشمند آذربایجان شرقی ۳۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه، تعداد رانندگان باری دارای کارت هوشمند ۳۷ هزار و ۵۰ نفر و تعداد اتوبوس ناوگان حمل و نقل مسافری استان ۶۹۳ دستگاه است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=20618

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});