• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
12
استاندار آذربایجان شرقی خبر داد؛

پیگیری مشکلات بازنشستگان آذربایجان شرقی از طریق وزارت کار

  • کد خبر : 2062
  • 12 بهمن 1399 - 11:05
پیگیری مشکلات بازنشستگان آذربایجان شرقی از طریق وزارت کار
یاز اکو- استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر پیگیری مسائل و مشکلات بازنشستگان تامین اجتماعی از پیگیری مشکلات بازنشستگان آذربایجان شرقی از طریق وزارت کار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از مهر محمدرضا پورمحمدی در جلسه بررسی مشکلات بازنشستگان تأمین اجتماعی که با حضور نمایندگان جامعه بازنشستگی استان برگزار شد، با بیان اینکه تحریم‌ها، عامل اصلی فشارهای اقتصادی بر مردم هستند، تاکید کرد: باید با تلاش شبانه‌روزی و اتخاذ تدابیر مناسب، اقدامات خصمانه دشمنان و آثار آن بر زندگی اقشار متوسط و ضعیف جامعه را بی‌اثر کنیم.

وی با اشاره به تجمع اعتراضی تعدادی از بازنشستگان تأمین اجتماعی در روزهای اخیر، اظهار داشت: اعتراض و پیگیری مسائل و مشکلات حق قانونی همه افراد است، اما این کار باید در قالب تشکل‌های مدنی و در چارچوب قانون صورت گیرد.

پورمحمدی با بیان اینکه مطالبات بازنشستگان، از سوی مسئولان استان به مسئولان کشور از جمله وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی منعکس شده است، افزود: نمایندگان استان از تمام ظرفیت خود برای تحقق مطالبات بحق و قانونی بازنشستگان استفاده خواهند کرد.

مشکلات بازنشستگان در جلسه کمیسیون تلفیق مجلس بررسی می‌شود

نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به دیدار استاندار و چهار نماینده تبریز با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: مطالبات جامعه بازنشستگی استان در این دیدار و همچنین به رئیس مجلس منعکس شده و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد رفع مشکلات باشیم.

روح‌الله متفکر آزاد با بیان اینکه مشکلات بازنشستگان در جلسه آینده کمیسیون تلفیق مجلس نیز بررسی خواهد شد، افزود: ورشکستگی برخی صندوق‌ها، عامل اصلی مشکلات بازنشستگان تأمین اجتماعی است و لازم است نظارت بر فعالیت این صندوق‌ها بیشتر شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=2062

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});