• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
4

دفاع از واحدهای تولیدی حمایت از اشتغال پایدار است

  • کد خبر : 20692
  • 09 تیر 1400 - 11:30
دفاع از واحدهای تولیدی حمایت از اشتغال پایدار است
یاز اکو - نایب رییس اتاق بازرگانی تبریز با بیان اینکه دفاع از واحدهای تولیدی، حمایت از اشتغال پایدار و تولید ملی است، گفت: همکاری مسوولان نهادها و دستگاه‌های دولتی با واحدهای تولیدی علاوه بر حفظ و ایجاد اشتغال، موجب رشد اقتصاد کشور می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی تبریز، نشست مشترک نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز در هیات های حل اختلاف مالیاتی استان به منظور ایجاد فضای هم فکری و رفع مشکلات و دغدغه های موجود در محل اتاق تبریز برگزار شد. 

در ابتدای این جلسه ابوالفتح ابراهیمی، نائب رییس اتاق تبریز، جایگاه نمایندگان اتاق در هیات های حل اختلاف مالیاتی را مهم ارزیابی کرده و گفت: دفاع از واحدهای تولیدی، دفاع از اشتغال، تولید ملی و اقتصاد و کیان کشور است که باید در این راه شاهد همکاری و همدلی بیشتری باشیم. 

در ادامه جلسه، اعضای حاضر به بیان مشکلات و دغدغه های خود پرداخته و در خصوص این مباحث اقدام به همفکری کردند. 

جمع بندی مسائل مرتبط با نمایندگان قوه قضاییه در هیات های حل اختلاف مالیاتی جهت طرح در جلسه مشترک با رییس محترم دادگستری استان در جلسه آتی این نشست از مهم ترین موارد مطرح شده بود. 

همچنین در این جلسه بر روی برگزاری دوره های آموزشی مرتبط با موضوعات مالیاتی تاکید شده و از دوره های برگزار شده اتاق در موضوعات مربوطه قدردانی شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=20692

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});