• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

خط پروازی تبریز- ایروان استارت خورد / انجام ۳۴ پرواز بین‌المللی از فرودگاه تبریز

  • کد خبر : 20831
  • 10 تیر 1400 - 12:45
خط پروازی تبریز- ایروان استارت خورد / انجام ۳۴ پرواز بین‌المللی از فرودگاه تبریز
یاز اکو - امروز برای نخستین بار بین تبریز و ایروان اقدام به جابه‌جایی مسافر از طریق خطوط هوایی شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از فارس، امروز برای نخستین بار بین تبریز و ایروان اقدام به جابجایی مسافر از طریق خطوط هوایی شد. قرار است هفته‌ای دور روز بین این دو شهر پرواز انجام شود و هر هفته روزهای دوشنبه و پنج شنبه شاهد انجام تیکاف پروازی بین تبریز و ایروان خواهیم بود.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی در گفتگو با خبرنگار فارس در تبریز در این رابطه گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته ۴ پرواز هفتگی بین این دو شهر انجام می شود بطوریکه هر هفته روزهای دوشنبه و پنج شنبه پرواز راس ساعت ۱۰:۲۰ً از ایروان به سمت تبریز و در ساعت ۱۳:۳۰ً تبریز را به سمت ایروان ترک خواهد کرد.

رامین آذری افزود: مسافران این مسیر با هواپیمایی BAE146-300 شرکت هواپیمایی Armenia Airways با ظرفیت ۱۱۰ نفری جابه‌جا خواهند شد.

انجام ۳۴ پرواز بین‌المللی هر هفته از فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز

وی درباره آمار پروازهای بین‌المللی حوزه مدیریتش اظهار داشت: هر هفته به طور میانگین ۳۴ پرواز بین المللی از تبریز به مقاصد استانبول و ازمیر انجام می شود که این اواخر ایروان را نیز باید به این آمار اضافه کرد.

آذری از رایزنی‌های صورت گرفته برای افزایش پرواز و مقاصد خارجی فرودگاه تبریز خبر داد و اضافه کرد: در حال حاضر نزدیک به ۵ مقصد بین‌المللی در دستور کار راه‌اندازی خط پروازی از فرودگاه تبریز قرار دارند.

این مقام ارشد استانی در حوزه حمل و نقل هوایی با اشاره به انجام نزدیک به یک هزار پرواز ماهانه از فرودگاه بین‌المللی تبریز تاکید کرد: در طول یک هفته ۲۵۰ پرواز از این فرودگاه صورت می‌گیرد که از این تعداد بالغ بر ۲۱۰ پرواز به فرودگاه‌های داخلی و بقیه همانطور که اشاره شد به مقاصد خارج از کشور انجام می‌شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=20831

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});