• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
7

اتریوم از بیت‌کوین پیشی گرفت! / اتریوم پادشاه رمزارزها می‌شود؟

  • کد خبر : 20904
  • 11 تیر 1400 - 11:00
اتریوم از بیت‌کوین پیشی گرفت! / اتریوم پادشاه رمزارزها می‌شود؟
یاز اکو - بیت‌کوین و اتریوم طی هفته گذشته با افزایش تقاضا همراه بودند و دوباره گمانه‌زنی‌ها در رابطه با پیشی گرفتن اتریوم از بیت‌کوین بالا گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از تجارت نیوز، بیت‌کوین و اتریوم طی هفته گذشته با افزایش تقاضا همراه بودند و دوباره گمانه‌زنی‌ها در رابطه با پیشی گفتن اتریوم از بیت‌کوین بالا گرفته است.

این تفکر که اتریوم روزی جای بیت‌کوین را می‌گیرد زمانی مطرح شد که تعداد آدرس‌های کیف‌پول‌های دارای اتریوم از بیت‌کوین بیشتر شد.

طبق داده‌های جمع‌آوری شده فعالیت‌های آدرس‌های بیت‌کوین به دنبال افت ارزش این ارز کاهش پیدا کرد. اما حالا آدرس‌های مربوط به اتریوم افزایش پیدا کرده و بیت‌کوین هم در بخشی از بازار کریپتوکارنسی به شبکه اتریوم وابسته است.

در گزارشی در رسانه‌های خارجی آمده است: «برای اولین بار در تاریخ معاملات بازار رمزارزها آدرس‌های موجود اتریوم از بیت‌کوین بالاتر رفته است و امروز یک روز تاریخی برای بازار رمزارزها است.»

با رشد قیمت اتریوم به بالای ۲ هزار و ۱۰۰ دلار فعالیت آدرس‌های این شبکه هم افزایش یافت و این نشان از اعتماد معامله‌گران به ارز دیجیتال اتریوم است. از طرفی بروزرسانی که اتریوم قصد دارد انجام دهد هم می‌تواند بر روند رو به رشد این ارز تاثیر زیادی داشته باشد.

اتریوم طی دو سال گذشته جایگاه ویژه‌ای در بازار رمزارزها پیدا کرده است و اعتماد و کارایی این ارز هر روز در حال افزایش است.

با بازگشت تقاضا بسیاری از فعالان انتظار رشد اتریوم را دارند و به نظر می‌رسد کف قیمتی بازار کریپتوکارنسی فرصت مناسبی برای ورود به ارزهای با پتانسیل مانند اتریوم است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=20904

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});