• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
9

آمفی تئاتر روباز، پروژه‌ای برای ارتقا استانداردهای شهری

  • کد خبر : 20941
  • 11 تیر 1400 - 19:00
آمفی تئاتر روباز، پروژه‌ای برای ارتقا استانداردهای شهری
یاز اکو - معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی آمفی تئاتر روباز تفرجگاه عون علی را پروژه ای در راستای ارتقا استانداردهای شهری عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، جواد رحمتی در آیین بهره برداری از آمفی تئاتر روباز تفرجگاه عون بن علی اظهار کرد: بنده از ابتدای ورود به آذربایجان شرقی در نظر داشتم استانداردهای شهری تبریز را افزایش بدهیم و به همین خاطر علاوه بر پروژه های کلان استان، چندین پروژه برای تبریز تعریف کردیم که یکی از آن ها، همین آمفی تئاتر روباز است.

او با بیان اینکه نزدیک به یک سال برای مکان یابی احداث این آمفی تئاتر زمان صرف شده، گفت: گفته شد که این مکان در مسیل است و ما بعد از مطالعه، به این نتیجه رسیدیم که حداکثر میزان روان شدن آب در اینجا، ۲۰۰لیتر در ثانیه است که لوله ای ۳۰سانتی متری با شیب ۴۵درجه برای مدیریت آن کافی بود اما ما علاوه بر این، برای اطیمنان از امنیت شهروندان، کانالی نیز در این منطقه احداث کردیم.

معاون فنی و عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه از مصالح بومی برای احداث این آمفی تئاتر استفاده شده، افزود: از ویژگی های این آمفی تئاتر می توان به امکان حضور همزمان ۵هزار نفر، اتاق گریم، اتاق وی آی پی، اتاق فرمان و… اشاره کرد.

او در بخش دیگری از صحبت های خود اعلام کرد: پروژه دومی که برای تفرجگاه عون بن علی تعریف کردیم، دهکده گردشگری روستایی است که هم اکنون ۱۴واحد در حال ساخت است و می توان گفت یکی از مجموعه های گردشگری بی نظیر کشور خواهد بود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=20941

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});