• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
9

بسته حمایت از کسب و کارها و مشاغل آسیب دیده از کرونا تمدید شد

  • کد خبر : 21106
  • 13 تیر 1400 - 11:15
بسته حمایت از کسب و کارها و مشاغل آسیب دیده از کرونا تمدید شد
یاز اکو - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی از تمدید مهلت ثبت نام مشاغل و کسب و کارهای به شدت آسیب دیده از کرونا و متقاضیان اخذ تسهیلات کرونایی تا پایان شهریورماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، حسین فتحی با اشاره به ابلاغ هفتاد و یکمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا برای تمدید بسته حمایت از کسب و کارها و مشاغل به شدت آسیب دیده از کرونا به بانک های عامل، اظهار داشت: مهلت ثبت نام مشاغل و کسب و کارهای به شدت آسیب دیده از کرونا و متقاضیان اخذ تسهیلات کرونایی در بخش های گردشگری، ورزش و جوانان، فرهنگ و هنر و حمل و نقل ریلی و هوایی تا پایان شهریورماه سال ۱۴۰۰ تمدید شده است.

وی افزود: بر اساس این ابلاغیه، صاحبان مشاغل و کسب و کارهای به شدت آسیب دیده از کرونا بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی که موعد پرداخت آنها در چهار ماهه اول سال جاری بوده و در این زمان پرداخت نشده است به شرط آنکه بدهی آنها تا ابتدای بهمن ماه ۹۹ در طبقه جاری قرار داشته باشد به انتهای دوره تقسط منتقل می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: بانک ها و مؤسسات اعتباری موظف به پرداخت تسهیلات کرونایی اعم از تسهیلات جدید یا تسهیلات مراحل قبلی تا پایان آبان ماه سال جاری هستند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از مشاغل به شدت آسیب دیده از کرونا نظیر مهدکودک ها، تالارها، پارک های آبی و شهربازی ها که در مصوبات قبلی شامل برخورداری از تسهیلات نبوده اند، مطابق دستورالعمل جدیداین مشاغل نیز مشمول برخورداری از تسهیلات خواهند بود.

فتحی در خصوص حمایت بیمه ای اظهار کرد: برای مشاغل و کسب و کارهای به شدت آسیب دیده از کرونا، حق بیمه سهم کارفرمایی ماه های اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۰ به مدت ۲ ماه امهال می شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=21106

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});