• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

مجلس به ارز ۴۲۰۰ تومانی پایان می‌دهد

  • کد خبر : 21225
  • 14 تیر 1400 - 13:30
مجلس به ارز ۴۲۰۰ تومانی پایان می‌دهد
یاز اکو - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس مصمم است با همکاری دولت جدید با حذف ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی به اقتصاد رانتی در کشور پایان دهد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از مهر، حجت الاسلام محمد باقری بنابی در آیین تجلیل از جمعی از صاحبان صنایع شهرستان بناب با بیان اینکه توسعه فاز دوم شهرک صنعتی بناب در ۱۰۰ هکتار بعد از ۱۰ سال به اتمام رسیده و کار واگذاری به سرمایه گذاران به زودی آغاز خواهد شد؛ اظهار داشت: امیدواریم طرح توسعه ۲۰۰ هکتاری شهرک صنعتی بناب نیز در آینده نزدیک به اتمام رسیده و به متقاضیان واگذار شود.

وی اظهار امیدواری کرد که با ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی جدید شاهد ایجاد اشتغال جدید برای نیروهای جوان و بیکار منطقه باشیم.

نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اقدامات خوبی در مجلس برای حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران از قبیل اصلاح ارزش افزوده و سایر مباحث انجام شده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس مصمم است با همکاری دولت جدید با حذف ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی به اقتصاد رانتی در کشور پایان دهد.

باقری بنابی در ادامه سخنان خود توسعه شهرک صنعتی بناب را مهم عنوان کرد و گفت: از سازمان صمت انتظار داریم موضوع را پیگیری کند و قطعاً با واگذاری قطعات در این شهرک سرمایه گذاران زیادی جذب شده و تحول زیادی را در بحث اشتغال شهرستان شاهد خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=21225

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});