• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
18
رئیس منابع فیزیکی سازمان بیمه سلامت در میانه/

رکورد قابل توجه بیمه سلامت آذربایجان شرقی در ملکی سازی ساختمان ادارات

  • کد خبر : 21291
  • 14 تیر 1400 - 14:35
رکورد قابل توجه بیمه سلامت آذربایجان شرقی در ملکی سازی ساختمان ادارات
یاز اکو- رئیس منابع فیزیکی سازمان بیمه سلامت گفت: اداره کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی با مدیریت دکتر مجیدی و تلاش معاونان، رکورد خوبی در زمینه تملیک ساختمان‌های اداری دارد و در حال حاضر ۷۲ درصد سرانه فیزیکی ساختمان های استان تملیکی هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یاز اکو، فرجامی در حاشیه سفر به میانه و افتتاح ساختمان جدید اداره بیمه سلامت میانه بیان کرد: بیمه سلامت در حال حاضر ۳۵ هزار متر مربع فضای فیزیکی در استانهای مختلف دارد و تنها در سال جاری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان برای این امر اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: در سال ۹۴ ساختمان های ملکی بیمه سلامت در کل کشور ۲۰ درصد بود که اکنون به ۵۶ درصد رسیده است.

وی با اشاره به جزئیات ساختمان ملکی میانه گفت: این ساختمان به متراژ ۳۱۰ متر مربع از سوی اداره کل راه و شهرسازی به بیمه سلامت اهدا شده است.

فرجامی اضافه کرد: ساختمان بیمه سلامت میانه با اعتبار یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان ساخته شده است که با توجه به میزان تورم، می توان گفت، صرفه جویی قابل توجهی در هزینه ها در ساخت این مرکز صورت گرفته است.

 رئیس منابع فیزیکی سازمان بیمه سلامت ابراز امیدواری کرد: با احداث ساختمان های اداری در آینده نزدیک در شهرستان های بناب، مرند و ورزقان به زودی شاهد این باشیم که تمام ادارات بیمه سلامت آذربایجان شرقی دارای ساختمان ملکی شوند. 

وی با تاکید بر اینکه رسالت اصلی سازمان بیمه سلامت در دو وجه درمان و پشتیبانی نمود پیدا می کند، افزود: در حوزه درمان، تکریم ارباب رجوع و کاهش زحمت بیماران از آمال و اهداف ماست.

 فرجامی با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری در رابطه با اینکه “ما میخواهیم اگر کسی در یک خانواده مریض شد بیش از رنج مریض داری رنج دیگری نداشته باشد” گفت: در سال های اخیر با ورود تکنولوژیهای جدید شرایطی فراهم شده است که رابطه مستقیم بیمار با بیمارستان در حال تحقق است و نمونه آن حذف دفترچه‌های کاغذی است که علاوه بر صرفه جویی در منابع مالی و مصرف کاغذ در شرایط کرونایی زمینه کاهش شیوع و انتقال این ویروس را فراهم کرده است.

 وی اجرای طرح پرونده الکترونیک سلامت را از دیگر طرح‌های موفق سازمان عنوان کرد که باعث کاهش هزینه های مردم در حوزه درمان شده است.

افزایش فضای فیزیکی بیمه سلامت استان به ۱۵ هزار متر مربع

معاون پشتیبانی و توسعه منابع بیمه سلامت آذربایجان شرقی گفت: اکنون بیش از ۱۵۰۰۰ مترمربع فضای فیزیکی در اختیار بیمه سلامت استان قرار دارد.

محمود احمدی در مراسم‌ بهره برداری از ساختمان جدید بیمه سلامت شبستر ضمن ابراز خرسندی از افتتاح این ساختمان گفت:  زمانی که دکتر مجیدی به عنوان مدیرکل بیمه سلامت استان سر کار آمد، در کل استان سه ساختمان ملکی آن هم بالای۲۰ سال سن داشتیم، اما با اهتمام دکتر مجیدی اکنون بیشتر ادارات دارای ساختمان ملکی هستند و امیدواریم به زودی با کلنگ زنی ساختمان های شهرستان های مرند و ورزقان روند تکمیل ساختمان های اداری استان تکمیل شود.

 وی همچنین ضمن قدردانی از زحمات دکتر ناصحی در رابطه با اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی ابراز امیدواری کرد: تا پایان تیرماه سال جاری صدور دفترچه کاغذی در استان به صفر برسد.

احمدی گفت:  سالانه حدود ۱۵۰ میلیارد تومان از محل اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی در هزینه‌های سازمان و بیت‌المال صرفه‌جویی می‌شود.

وی تسریع در امور خدمات از دیگر محاسن اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی عنوان کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=21291

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});