• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3
طی سه ماه نخست سال جاری انجام شد؛

درآمد مالیاتی یک هزار و ۲۲۰ میلیارد تومانی در آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 21619
  • 17 تیر 1400 - 17:47
درآمد مالیاتی یک هزار و ۲۲۰ میلیارد تومانی در آذربایجان شرقی
یاز اکو - مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی از درآمد مالیاتی یک هزار و ۲۲۰ میلیارد تومانی در آذربایجان شرقی طی سه ماه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی آذربایجان شرقی، غلامرضا شریفی گفت: سال گذشته چهار هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان مالیات در استان وصول شده که نسبت به سهمیه و تکلیف برنامه ریزی شده ۱۱۴ درصد تحقق یافت این در حالی است که میانگین کشوری ۱۱۳ درصد بود.

شریفی با اشاره به رعایت عدالت مالیاتی در استان و ارائه معافیت‌ها و مشوق‌های مالیاتی که در استان، افزود: اداره کل امور مالیاتی استان در بخشودگی جرایم رتبه‌های برتر کشور را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته نسبت به سال ۹۸ شمسی ۴۰ درصد رشد داشته‌ایم و سهم درآمدهای مالیاتی نسبت به کل درآمدهای استان ۹۴ درصد توسط امور مالیاتی وصول شده است.

شریفی اضافه کرد: در کنار چهار هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان حدود ۶۷۸ میلیارد تومان عوارض شهرداری و دهیاری‌ها وصول و به حساب‌هایشان واریز شده است.

وی افزود: در سه ماهه نخست امسال نیز یک هزار و ۲۲۰ میلیارد تومان وصول درآمدهای مالیاتی استان داشته‌ایم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۷۳ درصد رشد دارد و نسبت به سهمیه ابلاغی سازمان برنامه بودجه ۸۰ درصد تحقق داریم که با توجه به اینکه پیک‌های وصولی در خرداد و تیرماه انجام می‌شود ۲۰ درصد باقی مانده را جبران می‌کنیم.

مدیر کل امور مالیاتی آذربایجان شرقی با اشاره به اقدامات عمرانی انجام یافته، گفت: در استان هیچ گونه ساختمان استیجاری برای ادارت امور مالیاتی نداریم و همگی به صورت مالکیت قطعی هستند و در ۱۰ سال آینده از لحاظ فضای اداری هیچ گونه مشکلی نخواهیم داشت.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=21619

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});