• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
8
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز:

خاموشی‌ها براساس سهمیه‌ی تکلیفی انجام می‌شود

  • کد خبر : 21807
  • 19 تیر 1400 - 18:32
خاموشی‌ها براساس سهمیه‌ی تکلیفی انجام می‌شود
یاز اکو - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با تاکید بر اینکه شرکت‌های توزیع، نقشی در تولید برق ندارند، گفت: خاموشی‌ها براساس میزان سهمیه‌ی تکلیفی انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، عادل کاظمی ضمن عذرخواهی از مردم و مشترکان فهیم شهرستان‌های تبریز، اسکو و آذرشهر بابت اعمال خاموشی‌های اخیر گفت: متاسفانه طی سال‌های اخیر، با گرم شدن بیش از پیش دمای هوا و کاهش نزولات آسمانی و در نتیجه کاهش تولید نیروگاه‌های برق‌آبی، میزان مصرف انرژی بر تولید برق پیشی گرفته است.
وی با تاکید بر اینکه شرکت‌های توزیع، نقشی در تولید برق ندارند، یادآور شد: شرکت توزیع نیروی برق تبریز تنها وظیفه‌ی توزیع برق براساس سهمیه‌ی تکلیفی و تحویلی را برعهده دارد.
وی با اشاره به اینکه در این راستا تلاش و سیاست برق تبریز همواره بر توزیع عادلانه و بدون هیچگونه تبعیض در اعمال برنامه‌های خاموشی در نقاط مختلف شهرستان‌های تبریز، اسکو و آذرشهر است، خاطرنشان کرد: برای این منظور مشترکان صنعتی حوزه‌ی بهره‌برداری خود را به ۶ منطقه و مشترکان خانگی و تجاری را به ۵ منطقه تقسیم کرده‌ایم و خاموشی با برنامه‌ی برق تبریز براساس اطلاعیه‌ی خاموشی‌های اعلامی این شرکت صورت می‌گیرد.
کاظمی تصریح کرد: در برخی مواقع خاموشی‌های زخ داده خارج از اراده‌ی شرکت‌های توزیع بوده و به دلیل بالارفتن میزان مصرف برق در کل کشور است. در چنین مواقعی برای ممانعت از فروپاشی شبکه‌‌ی برق، خاموشی‌هایی توسط شرکت‌های برق منطقه‌ای در پست‌های فوق توزیع و مطابق با تکلیف دیسپاچینگ ملی رخ می‌دهد و شرکت توزیع نیروی برق تبریز نقشی در این خاموشی‌ها ندارد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در پایان ضمن تشکر از مردم فهیم شهرستان‌های تبریز، اسکو و آذرشهر برای درک وضعیت خاص روزهای گرم سال، از آنها خواست در ساعات ۱۲ تا ۱۸ هر چه بیشتر در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنند و ادامه داد: جهت عبور موفق از دوره‌ی پیک، مشترکان حساس (بیمارستا‌ن‌ها، پمپاژهای آب شرب و …) از مولدهای اضطراری بهره‌گیری کنند، مشترکان صنعتی مطابق با هماهنگی‌ها و ابلاغیه‌های صنعت برق با شرکت‌های برق همکاری داشته باشند و مشترکان اداری حداقل ۵۰ درصد از بار مصرفی‌شان را نسبت به سال گذشته کاهش دهند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=21807

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});