• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9

بیش از ۲۰۰ روستا در آذربایجان غربی مشکل کمبود آب دارند

  • کد خبر : 22034
  • 21 تیر 1400 - 9:30
بیش از ۲۰۰ روستا در آذربایجان غربی مشکل کمبود آب دارند
یاز اکو - نماینده مردم ماکو در مجلس گفت: در کنار مشکل برق، اکنون در بیش از ۲۰۰ روستا در استان مشکل کمبود آب داریم چرا که آب روستاها از طریق چاه تامین می‌شود و تامین این آب به فعالیت پمپ ها وابسته است، وقتی که برق قطع می‌شود پس طبیعتا در دسترسی به آب هم با مشکل روبرو می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایلنا، محمد علیپور اظهار کرد: ما نباید در این شرایط شاهد این کمبودها و مشکلات در کشور باشیم، این شرایط برای مردم قابل قبول نیست.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درباره مشکلاتی که قطعی برق برای مردم ایجاد کرده است، از مسئولان خواست که بیش از پیش مسئولیت پذیر باشند و اجازه ندهند ادامه دار شدن این مشکل بر مردم فشار وارد کند.

وی با اشاره به قطعی برق در این روزها و مشکلاتی که برای اقشار مختلف مردم ایجاد شده است، با بیان اینکه مشکل قطعی برق هر ساله وجود دارد ولی امسال شدیدتر شده است، اظهار کرد: اگرچه ممکن است در اواخر عمر دولت ها، مسئولان کمی کار را رها کنند ولی این صحیح نیست که مردم را در این شرایط قرار بدهند، نباید این مردم را دچار مشکل کرد، درخواست دارم در این شرایط مسئولان مربوطه بیش از پیش مسئولیت پذیر باشند و اجازه ندهند این مشکلات ادامه دار باشد و بر مردم فشار وارد کند.

علیپور با بیان اینکه مسئولانِ مستقیم این حوزه عمدتا مشکلات مالی و اعتباری را مقصر می‌دانند، افزود: معتقدم که متناسب با میزان مصرف در قسمت تولید برق کار نشده است، اگرچه متاسفانه سوءمدیریت و نبود نظارت هم مشکلاتی را ایجاد کرده است، برای مثال بخشی از این برق در مزارع استخراج رمز ارز استفاده می شود که باید روی این بخش نظارت و کنترل انجام شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=22034

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});