• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

ضعف مسئولان در احداث بیمارستان تامین اجتماعی تبریز نابخشودنی است

  • کد خبر : 22426
  • 23 تیر 1400 - 22:00
ضعف مسئولان در احداث بیمارستان تامین اجتماعی تبریز نابخشودنی است
یاز اکو - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: ضعف مسئولان استانی و کشوری در سازمان تأمین اجتماعی احداث بیمارستانی را که قرار بود در شهرک خاوران ایجاد شود با مشکل مواجه ساخت و این ضعف نابخشودنی است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم با اشاره به مناسبت تقویمی ۲۵ تیرماه و آغاز هفته بهزیستی روز تأمین اجتماعی اظهار داشت: مبانی بوجودآمدن بهزیستی کمک به تأمین حداقل هزینه زندگی خانواده های نیازمند و بی سرپرست و ایجاد زمینه های مناسب برای خود کفایی آنها بوده است.

وی با بیان اینکه نامگذاری چنین روزی از میزان اهمیت آن در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد، افزود: این هفته باشکوه و پر مهر به مهرورزان بهزیستی که در کانون عشق و وفاداری و ایثار برای رسیدن به رفاه اجتماعی گام برمیدارند تبریک عرض می کنم.

امام جمعه تبریز از هفته بهزیستی بعنوان هفته مهرورزی، دوستی، صفا و صمیمیت، مهربانی و یاری یاد کرد و گفت: بهزیستی سازمانی فرهنگی، اجتماعی و امدادی است که به منظور گسترش رحمت الهی در جامعه و با حفظ ارزش و کرامت های والای انسانی مجموعه خدماتی را ارائه میدهد تا از انسان هایی که به دلایل محیطی، اجتماعی، اقتصادی و ارثی و نیز داشتن مشکلات جسمی، ذهنی و روانی و عاطفی گرفتار مشکلاتی هستند حمایت های لازم را داشته باشد.

 آل هاشم با بیان اینکه کارکنان بهزیستی زیر بنایی ترین عامل پیشرفت و تکامل جامعه هستند، تصریح کرد: بهزیستی با کمترین حمایت های دولتی و تکیه بر مشارکت های مردمی و همکاری سازمان ها در راه گسترش خدمات توانبخشی، امدادی، بازپروری و کمک به تأمین حداقل نیازهای اقشار کم درآمدی که قادر به توانایی و خودکفایی اقتصادی نیستند، فعالیت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه مفهوم تأمین اجتماعی بیشتر با رفاه اجتماعی، بیمه های اجتماعی، خدمات اجتماعی، تعاون اجتماعی و تعادل اجتماعی هم معنی است، گفت: انسان زندگی اجتماعی انتخاب کرده و تأمین اجتماعی تجربه تاریخی انسان است.

وی با بیان اینکه تأمین اجتماعی آرمان پیامبران است، گفت: با تکامل تدریجی اندیشه بشر و آگاهی آنها از حقوق خودشان تأمین اجتماعی عمومی در جامعه شکل گرفت تا حداقل سطح زندگی را برای افراد جامعه فراهم آورد.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود مجموعه های درمانی تأمین اجتماعی را امید افراد تحت پوشش این سازمان دانست و گفت: ضعف مسئولان استانی و کشوری در سازمان تأمین اجتماعی احداث بیمارستانی را که قرار بود در شهرک خاوران ایجاد شود با مشکل مواجه ساخت و این ضعف نابخشودنی است.

در این دیدار مدیر کل تأمین اجتماعی آذربایجان‌شرقی، مدیر درمان تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی، مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی از عملکرد مجموعه های خود گزارش دادند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=22426

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});