• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7

۱۱۰ میلیارد ریال صرف نوسازی آبگرم معدنی قوتور سویی مشگین‌شهر شد

  • کد خبر : 22552
  • 25 تیر 1400 - 8:30
۱۱۰ میلیارد ریال صرف نوسازی آبگرم معدنی قوتور سویی مشگین‌شهر شد
یاز اکو - مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: عملیات اجرایی مجتمع جدید آبگرم معدنی قوتور سویی مشگین‌شهر با صرف ۱۱۰ میلیارد ریال به اتمام رسیده و بزودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، عباس جنگی مرنی در بازدید از مجتمع آبگرم قوتور سویی اظهارکرد: ارزش به روز شده اعتبارات صرف شده توسط شرک آب منطقه‌ای اردبیل برای احداث این مجموعه بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال می‌باشد.

وی اضافه کرد: به دلیل خواص درمانی مجتمع آبگرم معدنی قوتور سویی مشگین‌شهر، این آبگرم به عنوان یکی از مراکز مهم با جاذبه‌های خاص گردشگری مورد توجه گردشگران از اقصی نقاط کشور و حتی سایر کشورهای منطقه بوده و سال‌ها به صورت سنتی و با امکانات کم بهره‌برداری می شد که با

برنامه‌ریزی و تلاش شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل در ۲ سال اخیر این آبگرم کم‌نظیر مدرن‌سازی و مجتمع جدیدی بر روی آن احداث شده است.

او افزود: پروژه احداث مجتمع جدید آبگرم قوتور سویی برغم وجود مشکلات متعدد مربوط به مسائل فنی، مالی و اجرایی در شرایط سخت کرونایی و نیز محدودیت‌های فصل کاری در منطقه شتاب گرفت.

رضا غفاری ، مدیر آبهای معدنی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل نیز گفت: پروژه مجتمع جدید و مدرن آبگرم معدنی قوتور سویی مشگین‌شهر به مساحت حدود ۱۲۰۰ مترمربع و به ظرفیت ۱۰۰ نفر شامل ساختمان استخر، سالن استخر و رختکن، لابی و کفشداری، مدیریت و بلیط فروشی، نمازخانه، موتورخانه، دودهنه مغازه، ساختمان دیزل ژنراتور، منبع آب بتنی زمینی، سازه مقسم و خط انتقال، بهسازی چشمه، حصارکشی کل محوطه، دیوار سیل بند کمکی و سه دهنه پل بتنی نفر رو و ماشین رو در ۲ سال اخیر احداث شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=22552

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});