• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8
سرپرست معاونت اجتماعی دادگستری آذربایجان‌شرقی:

معاملات خودرو در تبریز ساماندهی می شود

  • کد خبر : 23141
  • 29 تیر 1400 - 13:00
معاملات خودرو در تبریز ساماندهی می شود
یاز اکو - سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان‌شرقی گفت: برای نخستین بار در کشور، ثبت معاملات خودرو در قالب سامانه‌ای ویژه به صورت آزمایشی در شهر تبریز اجرایی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، احمد موقری روز سه شنبه در نشست بحث و بررسی ثبت معاملات خودرو در سامانه مزبور، دریافت کد رهگیری به منظور کاهش ورودی پرونده و از بین بردن فرصت های ارتکاب جرم توسط برخی از افراد سودجو را از جمله اهداف مهم این طرح بیان کرد.

وی با بیان اینکه مقدمات کار سامانه یاد شده در تبریز در حال انجام است، اظهار کرد: برای عملیاتی کردن طرح مذکور، نیاز به تعامل، همکاری و همسویی دستگاه های متولی امر هستیم.

موقری کاهش پرونده های قضایی به دادگستری، از بین رفتن فرصت های ارتکاب جرم توسط افراد سود جو و فرصت طلب، شفاف سازی و بروز شدن معاملات در حوزه انواع خودرو و حذف قراردادهای چاپی و دستی را از دیگر مزایای ساماندهی معاملات خودرو بیان کرد.

وی ادامه داد: نظر به این که سامانه به صورت کشوری قبلاً طراحی شده است، برای عملیاتی کردن طرح ثبت معاملات خودرو در سامانه مقرر شد اتحادیه صنف نمایشگاه های اتومبیل تبریز تمهیدات لازم برای ایجاد و راه اندازی سامانه مذکور در سطح استان آذربایجان شرقی را فراهم آورد.

در این نشست مقرر شد پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی در ارتباط با طرح ساماندهی ثبت معاملات خودرو در سامانه، مکاتبات لازم را از ستاد فرماندهی انتظامی مرکز به منظور دسترسی کاربران بنگاه های معلاملاتی املاک در سامانه راهور و یا لینک شدن به سامانه مذکور، به منظور پاسخ دهی استعلامات مکانیزه به عمل آورد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=23141

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});