• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

انتخابات شورای شهر تبریز منتظر نظرستاد مرکزی نظارت/ تائید انتخابات شهرهای جدید سهند، باسمنج، سردرود و اهر

  • کد خبر : 23250
  • 30 تیر 1400 - 9:30
انتخابات شورای شهر تبریز منتظر نظرستاد مرکزی نظارت/ تائید انتخابات شهرهای جدید سهند، باسمنج، سردرود و اهر
یاز اکو - رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در آذربایجان‌شرقی از تائید نتایج انتخابات شورای شهرهای اهر، باسمنج، سردرود و شهر جدید سهند خبر داد و گفت: نتیجه نهایی درباره انتخابات شورای شهر تبریز توسط ستاد مرکزی نظارت اعلام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از فارس، جعفر راستی از تائید نتایج انتخابات شوراهای شهر و روستای استان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه اعلام نتایج انتخابات کلان‌شهرها باید توسط ستاد مرکزی نظارت صورت گیرد، نتیجه انتخابات شورای شهر تبریز احتمالاً فردا از طریق این ستاد اعلام خواهد شد.

وی افزود:: پس از بررسی گزارشات و مستندات در خصوص انتخابات شوراهای شهر و روستای استان و رسیدگی به اعتراضات صورت گرفته در این خصوص، سرانجام نتایج این انتخابات در تمام حوزه‌های انتخابیه آذربایجان‌شرقی مورد تائید قرار گرفت.

راستی با اشاره به اعزام هیأتی از سوی ستاد مرکزی نظارت برای رسیدگی به اعتراضات صورت گرفته و بررسی گزارشات و مستندات ارائه شده در مورد انتخابات شورای شهر تبریز خاطرنشان کرد: این هیأت پس از ۲ روز بررسی و گردآوری اطلاعات و گزارش‌های لازم به تهران بازگشته و با توجه به اینکه نتایج انتخابات کلان‌شهرها توسط ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات اعلام می‌شود، احتمالاً نتیجه انتخابات شورای شهر تبریز نیز فردا توسط این ستاد اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات آذربایجان‌شرقی، یادآور شد: در مورد حوزه‌های انتخابیه اهر، شهر جدید سهند، سردرود و باسمنج نیز با توجه به عدم ارائه مستندات لازم و کافی از سوی معترضان، صحت نتایج انتخابات شورای شهر و روستا در این حوزه‌ها نیز مورد تائید قرار گرفته است و اخبار و اظهارنظرهای مطرح در این خصوص از جمله ابطال انتخابات در باسمنج صحت ندارند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=23250

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});