• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
14

قطعه دوم پروژه دو بانده اردبیل _ سرچم بهره‌برداری می‌شود

  • کد خبر : 23740
  • 03 مرداد 1400 - 11:00
قطعه دوم پروژه دو بانده اردبیل _ سرچم بهره‌برداری می‌شود
یاز اکو - مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: قطعه دوم پروژه دو بانده کردن راه ارتباطی اردبیل _ سرچم تا پایان امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، محبوب حیدری اظهارکرد: جاده اردبیل – سرچم بخشی از ابتدای راه اصلی ارتباطی مرکز استان اردبیل به تهران به طول ۱۷۸ کیلومتر می‌باشد که قطعه یکم آن به طول ۱۰ کیلومتر در سال گذشته تکمیل شده و در حال بهره‌برداری است.

وی گفت: زیرسازی قطعه دوم این پروژه به طول ۲۵ کیلومتر تا پایان مردادماه به اتمام رسیده و در ادامه همزمان با اجرای پروژه عملیات آسفالت نیز اجرا و تا پایان سال تکمیل و قابل بهره‌برداری خواهد شد.

وی افزود: قطعه سوم نیز به طول ۲۵ کیلومتر به پیمانکار واگذار شده و در حال تکمیل عملیات اجرایی است و قطعه چهارم به طول ۳۰ کیلومتر هم به پیمانکار واگذار شده و پروژه در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهارکرد: مطالعات مسیر قطعات پنج و ۶ به عنوان یکی از سخت‌ترین قطعات پروژه‌های راه‌سازی کشور به حدود ۴۳ کیلومتر آغاز شده است.

حیدری افزود : قطعه هفت محور اردبیل – سرچم به طول ۴۵ کیلومتر به پیمانکار واگذار شده ، پیمانکار پروژه موسسه راه ایران از موسسات قرارگاه خاتم است که عملیات آن نیز در حال انجام است.

وی بیان کرد: اعتبار لازم برای تکمیل و اجرای کامل این پروژه بالای ۲ هزار میلیارد تومان است که امسال از محل ردیف بودجه ۴۱ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده خواهد شد.

حیدری ادامه داد: علاوه بر این ۴۱ میلیارد تومان ، دنبال ۴۰۰ میلیارد تومان از بانک صادرات در قالب فاینانس داخلی یا ماده ۵۶ هستیم که این موضوع با پیگیری های دکتر علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ، استاندار اردبیل و نمایندگان مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است که منابع بانکی تجویز این پروژه شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=23740

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});