• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
13

استمهال تسهیلات کشاورزی در انبار غله آذربایجان‌شرقی

  • کد خبر : 2391
  • 14 بهمن 1399 - 13:25
استمهال تسهیلات کشاورزی در انبار غله آذربایجان‌شرقی
یاز اکو - هشترود به انبار غله آذربایجان‌شرقی شهرت دارد و فرماندار آن با اشاره به استمهال هشت میلیارد تومان از تسهیلات بخش کشاورزی این شهرستان می‌گوید: این طرح کشاورزانی را که نتوانسته‌اند تسهیلات دریافتی، سود کارمزد و جریمه تسهیلات را پرداخت کنند، شامل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، امین امینیان روز سه‌شنبه در جلسه‌ای که به همین منظور و با حضور مسئولان ذیربط در سطح شهرستان برگزار شد، افزود: بر اساس این تصمیم، بانک‌های پرداخت‌کننده تسهیلات در حوزه کشاورزی موظف هستند طی ۲ روز آینده اسامی افراد مشمول بخشودگی سود بانکی را نیز به جهاد کشاورزی ارسال کنند.

وی همچنین بیان کرد: تمامی افرادی که از تسهیلات کشاورزی استفاده کرده‌ و از بانک‌های مختلف تسهیلات کشاورزی دریافت کرده‌اند، باید برای استمهال تسهیلات به جهاد کشاورزی معرفی شوند.

وی اضافه کرد: طبق بند خ ماده ۳۳ تمامی تسهیلات کشاورزی تا پایان امسال جزو این بخشودگی است و ۸۰ درصد تسهیلات ارائه شده به کشاورزان از طریق بانک کشاورزی انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش اقتصاد هشترود بر مبنای فعالیت‌های کشاورزی استوار است و در این شهرستان سالانه حدود ۲۳۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی و باغی تولید می‌شود که عمده محصول تولیدی آن گندم است و از این رو به انبار غله آذربایجان‌شرقی شهرت دارد.

این شهرستان با وسعت یکهزار و ۹۹۰ کیلومترمربع، در ۱۲۰ کیلومتری تبریز واقع شده و از شمال با بستان آباد، از شرق با میانه، از غرب با مراغه و از جنوب با چاراویماق همجوار است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=2391

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});