• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
6
محمدصادق جوادی حصار، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی:

انتخاب شهردار از تیم سابق قالیباف باعث مسکوت ماندن ابهامات در دوران مدیریت شهری او می‌شود

  • کد خبر : 24848
  • 11 مرداد 1400 - 13:37
انتخاب شهردار از تیم سابق قالیباف باعث مسکوت ماندن ابهامات در دوران مدیریت شهری او می‌شود
یاز اکو - عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی می‌گوید جریان قالیباف به منابع مالی و بسترساز شهرداری تهران برای ریاست جمهوری واقف است بنابراین تلاش دارد تا با معرفی گزینه‌ای خارج از قد و اندازه ریاست‌جمهوری از دردسرهای آتی برای خود بکاهد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از اعتمادآنلاین، انتخاب شهردار تهران در روزهای اخیر حواشی بسیاری پیدا کرده است. در متن این حواشی اما انتقاد از رئیس مجلس به دلیل جانبداری از یکی از کاندیداهای این سمت به رغم برخی حواشی در ارتباط با پرونده‌های تخلف شهرداری با انتقادات جدی همراه بوده به طوری که محمدرضا بادامچیان نماینده مردم تهران در مجلس دهم اخیراً گفته که حضور متخلفان پرونده هلدینگ یاس در میان گزینه‌های شهرداری تهران تاسف‌آور است.

محمدصادق جوادی حصار، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، درباره انتخاب شهردار تهران و حواشی و اخبار آن گفت: انتقادهایی که از دخالت‌های آقای قالیباف در روند انتخاب شهردار صورت می‌گیرد از جانب کسانی است که خود آقای قالیباف را نیز به تخلف در بازه زمانی مدیریت شهرداری متهم می‌کنند و می‌گویند که او سرسلسه این اتهامات است.

او ادامه داد: وقتی ایشان سراغ تیم قبلی خود می‌رود طبیعی است که در پی حمایت از چهره و فردی از تیم قبلی خود است تا شهردار جدید تهران به فکر بروز دادن و افشا کردن مسائل قبلی دوران شهرداری آقای قالیباف نیفتد.

جوادی حصار اضافه کرد: آقای قالیباف به عنوان شهردار اسبق تهران اعتقادی به متخلف بودن خود ندارد بنابراین در مورد دوستان خودش نیز چنین اعتقادی ندارد و طبیعی است که در جهت تثبیت آنها تلاش کند تا تاییدی بر کار خودش و رد ابهامات و اتهامات دوران فعالیتش داشته باشد.

قالیباف به دنبال انتخاب شهرداری خارج از قد و اندازه ریاست‌جمهوری است تا در آینده مشکل‌ساز نشود

او توضیح داد: جریان قالیباف به منابع مالی و بسترساز شهرداری تهران برای ریاست‌جمهوری واقف است بنابراین تلاش دارد تا با معرفی گزینه‌ای خارج از قد و اندازه ریاست‌جمهوری از دردسرهای آتی برای خود بکاهد.

جوادی حصار در مورد این مساله همچنین گفت: جریان‌هایی همچون جریان آقای قالیباف رودربایستی را کنار گذاشته و با علم به بودجه کلان این نهاد و بسترساز بودن آن برای انتخابات‌ آینده، به دنبال روی کار آوردن فردی هستند تا در اندازه مطرح شدن برای ریاست‌جمهوری نباشد؛ در واقع می‌خواهند فردی را بیاورند که بتوانند او را زیر دست نگه دارند و در آینده تهدید سیاسی برای آنها محسوب نشود.

عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی در آخر گفت: این جریان پیش از این نیز ثابت کرده بودند که هیچ رودربایستی‌ای با هیچ کسی ندارند و خط و مرزی نیز برای خود قائل نیستند. این جریان ادعا می‌کند که وظیفه‌اش پیشبرد اهداف انقلاب است و خود را خاکی‌تر از آن می‌داند که حتی بگوید دخالت رئیس قوه مقننه در انتخاب شهردار در شأن رئیس یک قوه نیست.

چکیده گفت‌وگو با محمدصادق جوادی حصار

-انتقادهایی که از دخالت‌های آقای قالیباف در روند انتخاب شهردار تهران صورت می‌گیرد از جانب کسانی است که خود آقای قالیباف را نیز به تخلف در بازه زمانی مدیریت شهرداری متهم می‌کنند و می‌گویند که او سرسلسه این اتهامات است.

-وقتی ایشان سراغ تیم قبلی خود می‌رود طبیعی است که در پی حمایت از چهره و فردی از تیم قبلی خود است تا شهردار جدید تهران به فکر بروز دادن و افشا کردن مسائل قبلی دوران شهرداری آقای قالیباف نیفتد.

– جریان قالیباف به منابع مالی و بسترساز شهرداری تهران برای ریاست‌جمهوری واقف است بنابراین تلاش دارد تا با معرفی گزینه‌ای خارج از قد و اندازه ریاست‌جمهوری از دردسرهای آتی برای خود بکاهد.

-جریان‌هایی همچون جریان آقای قالیباف رودربایستی را کنار گذاشته و با علم به بودجه کلان این نهاد و بسترساز بودن آن برای انتخابات‌ آینده، به دنبال روی کار آوردن فردی هستند تا در اندازه مطرح شدن برای ریاست‌جمهوری نباشد؛ در واقع می‌خواهند فردی را بیاورند که بتوانند او را زیر دست نگه دارند و در آینده تهدید سیاسی برای آنها محسوب نشود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=24848

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});