• امروز : یکشنبه - ۱۵ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
8
حسین کنعانی مقدم، فعال سیاسی اصولگرا:

لابی قالیباف قوی‌ترین لابی برای انتخاب شهردار آینده است/ بعید است شورا با گزینه‌هایی که قالیباف پیشنهاد دهد، موافقت کند

  • کد خبر : 25004
  • 12 مرداد 1400 - 12:34
لابی قالیباف قوی‌ترین لابی برای انتخاب شهردار آینده است/ بعید است شورا با گزینه‌هایی که قالیباف پیشنهاد دهد، موافقت کند
یاز اکو - دبیرکل حزب سبز می‌گوید لابی قالیباف قوی‌ترین لابی برای انتخاب شهردار آینده تهران است، اما این به معنی تبعیت بی‌چون و چرای شورای شهر تهران از هر گزینه‌ای که او پیشنهاد کند نیست.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از اعتمادآنلاین، حسین کنعانی مقدم، دبیرکل حزب سبز و فعال سیاسی اصولگرا، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره انتخاب شهردار جدید تهران گفت: بدون شک لابی قالیباف قوی‌ترین لابی برای انتخاب شهردار آینده تهران است.

او ادامه داد: نظر ایشان در انتخاب شهردار آینده و برای شورای شهر حائز اهمیت است و گزینه‌هایی که برای بررسی‌های نهایی انتخاب می‌شوند بدون نظرخواهی از ایشان نخواهد بود.

کنعانی‌مقدم همچنین تاکید کرد: جریان اصولگرایی در مورد جایگاه‌هایی همانند شهردار و رئیس‌جمهوری دیدگاه‌های خود را دارد، اما این دیدگاه درستی نیست که تصور کنیم شورای شهر تهران با هرچه آقای قالیباف بخواهد و بگوید موافقت می‌کند.

شهردار تهران باید رجل سیاسی و پاکدست باشد

این فعال سیاسی اصولگرا درباره خصوصیات لازم برای شهردار تهران به رجل سیاسی بودن و پاکدستی اشاره کرد و توضیح داد: شهردار تهران باید تجربه مدیریت در تهران را داشته باشد و شورا باید روی این مساله پافشاری کند چراکه با توجه به مشکلات و مسائلی که تهران دارد اگر شهردار جدید نتواند این مسائل را حل و فصل کند، خود تبدیل به بحران شهری می‌شود، بحرانی که هم کار شورا و هم شهردار را در مواجهه با بن‌بست‌ها سخت و پیچیده می‌کند.

دبیرکل حزب سبز در آخر گفت: پاکدستی و دوری از سابقه فساد و فراجناحی بودن برای شهرداری تهران الزامی است و فردی که از این خصلت‌ها عاری باشد بدون شک به دنبال پرش از سکوی شهرداری به ریاست‌جمهوری است.

چکیده گفت‌وگو با حسین کنعانی‌مقدم

-بدون شک لابی قالیباف قوی‌ترین لابی برای انتخاب شهردار آینده تهران است.

-نظر قالیباف در انتخاب شهردار آینده و برای شورای شهر حائز اهمیت بوده و گزینه‌هایی که برای بررسی‌های نهایی انتخاب می‌شوند بدون نظرخواهی از ایشان نخواهد بود.

-این دیدگاه درستی نیست که تصور کنیم شورای شهر تهران با هرچه آقای قالیباف بخواهد و بگوید موافقت می‌کند.

-شهردار تهران باید تجربه مدیریت در تهران را داشته باشد و شورا باید روی این مساله پافشاری کند.

– پاکدستی و دوری از سابقه فساد و فراجناحی بودن برای شهرداری تهران الزامی است و فردی که از این خصلت‌ها عاری باشد بدون شک به دنبال پرش از سکوی شهرداری به ریاست‌جمهوری است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=25004

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});