• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
12

تبریز، دومین شهر بلند مرتبه کشور بعد از تهران

  • کد خبر : 2684
  • 17 بهمن 1399 - 11:25
تبریز، دومین شهر بلند مرتبه کشور بعد از تهران
یاز اکو - رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شهر تبریز به دلیل توپوگرافی نامناسبش موجب سختی اجرای عملیات اطفاء حریق شهر برای آتش نشانان شده و به لحاظ بافت شهری و بلند مرتبه‌سازی، دومین شهر بلند مرتبه کشور بعد از تهران است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، فریدون بابایی اقدم، در مراسم رونمایی از اولین بسکت اطفای حریق سازمان آتشنشانی تبریز، ارتقای امکانات امدادی آتش نشانی تبریز به لحاظ ساخت و سازهای بلند مرتفع را ضروری عنوان کرده و اظهار کرد: ضرورت وجود چنین امکاناتی در سیستم آتش نشانی در آتش سوزی سال گذشته جنگل‌های ارسباران، بیش از پیش احساس شد.

وی ادامه داد: نبود چنین امکاناتی موجب تاخیر در اجرای عملیات اطفای حریق و در مواردی باعث جبران ناپذیری میزان خسارات وارده شد.

وی با اشاره به توسعه بافت فعلی شهر تبریز در چند دهه گذشته و ضرورت تجهیز هر چه بیشتر ایستگاه‌های آتش نشانی، افزود: خوشبختانه بخش مهمی از این نیاز که مطالبه و نگرانی شهروندان بود، رفع شد.

بابایی اقدم در خاتمه با بیان اینکه امیدواریم شاهد اتفاقات تلخ در سطح شهر تبریز و استان نباشیم، گفت: وقوع حوادث مختلف به دلیل شرایط خاصی که در شهر تبریز وجود دارد، اجتناب ناپذیر بوده و در این میان، قدردان زحمات تمامی مسئولانی هستیم که قدم‌های موثری برای رفع این نیاز عملیات امدادی آتش نشانی برداشته‌اند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=2684

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});