• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9

وزرای پیشنهادی دولت قوی هستند/ حضور چهره‌های جوان نقطه قوت کابینه

  • کد خبر : 26942
  • 28 مرداد 1400 - 16:42
وزرای پیشنهادی دولت قوی هستند/ حضور چهره‌های جوان نقطه قوت کابینه
یاز اکو - رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی گفت: وزرای پیشنهادی دولت قوی هستند و به نظر می‌رسد بیشتر وزرا از مجلس رای اعتماد بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از مهر، حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی گفت: بررسی‌های اولیه وزرای پیشنهادی طی هفته جاری در مجلس و در کمیسیون‌های مربوطه انجام شد.

وی ادامه داد: بنده چندین دوره سابقه حضور در مجلس را دارم ولی تاکنون به این شکل جلسات بررسی وزرای پیشنهادی منظم و طولانی و دقیق بررسی نشده بود.

میرتاج الدینی افزود: تمامی وزرای پیشنهادی دولت آیت الله رئیسی علاوه بر کمیسیون‌های اختصاصی در کمیسیون‌های مرتبط ارزیابی شدند و دغدغه‌ها و برنامه‌ها و مسائل و مشکلات مربوطه بررسی شد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از شنبه جلسات رأی اعتماد آغاز می‌شود و پیش بینی می‌کنیم تا پایان هفته آینده جلسات رأی اعتماد به پایان برسد. پیش بینی بنده روی اکثریت وزرا مثبت است و فکر می‌کنم اکثریت وزرا رأی اعتماد بگیرند.

وی گفت: بیشتر وزرا جوان و با برنامه هستند، آیت الله رئیسی مدیران با سابقه‌ای را به عنوان وزیر به مجلس پیشنهاد داده و رویکرد جوانگرایی نقطه مثبت و قوی کابینه است.

میرتاج الدینی در خصوص عبدالملکی وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی افزود: او جوان اقتصاد دان است و ایده‌های نو و جدیدی دارد. وزیر پیشنهادی کار وعده ایجاد یک میلیون شغل را به نمایندگان داده است و به نظر می‌رسد اعتماد مجلس را کسب کند. تاکنون وزرایی که به وزارت عریض و طویل و مهم کار پیشنهاد می‌شد غیراقتصادی بودند ولی عبدالملکی جوان و با برنامه و اقتصاد دان است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=26942

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});