• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
14
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی:

نباید بر سر راه سرمایه ‌گذاری، تجارت و صنعت مانع تراشی شود

  • کد خبر : 2842
  • 18 بهمن 1399 - 16:00
نباید بر سر راه سرمایه ‌گذاری، تجارت و صنعت مانع تراشی شود
یاز اکو - نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید بر سر راه سرمایه ‌گذاری، تجارت و صنعت مانع تراشی شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی تبریز، مسعود پزشکیان در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه آذربایجان شرقی در سالن پتروشیمی تبریز، نبود ثبات در قراردادها و بخشنامه‌ها را از عوامل ایجاد مشکل در راه سرمایه‌گذاری و توسعه دانست و اظهار داشت: اگر نمی ‌توانید پایبند قراردادها باشید، نباید بر سر راه سرمایه‌گذاری و تجارت و صنعت مانع تراشی کنید.

وی با تاکید بر اینکه وجود مدیران، قانون گذاران و قضات بر اساس فرمایش امیرالمومنین، بدون صنعتگران و تجار بی معنی است، گفت: باید بر این کلام امام علی (ع) باور داشت و مدیران و قانون گذاران و قضات تسهیل‌ گر تجار باشند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه باید با تقویت و توسعه تولید و صادرات، کشور را در برابر تکانه‌های مختلف بیمه کنیم، افزود: در گذشته همواره با فروش نفت، ناتوانی خود را پوشش دادیم و کمتر به تسهیل تجارت و صنعت توجه شد.

وی با بیان اینکه پول آماده همواره در اختیار ما بوده و با فروش نفت نیازهای کشور را رفع می‌کردیم، تصریح کرد: اول باید پول در می آوردیم و سپس مدیریت می کردیم که همواره برعکس بوده است.

پزشکیان با تاکید بر اینکه بدون فعالیت صنعت و تقویت آن نمی توان کشور را مدیریت کرد، اضافه کرد: امیدوارم تحریم ها مدیران ما را بیدار کند و بدانند که وظیفه ما بستر سازی برای رونق و شکوفایی تجارت و صنعت است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=2842

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});