• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
10
با اقدامات آژانس ترویج و توسعه گردشگری ترکیه صورت می گیرد؛

جلب اعتماد مسافران با “برنامه صدور گواهینامه گردشگری ایمن”

  • کد خبر : 2950
  • 19 بهمن 1399 - 11:38
جلب اعتماد مسافران با “برنامه صدور گواهینامه گردشگری ایمن”
یاز اکو - ترکیه با "برنامه صدور گواهینامه گردشگری ایمن" اعتماد مسافران را فراهم کرده است.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از بلومبرگ، بر اساس این گزارش، آژانس ترویج و توسعه گردشگری ترکیه (TGA) که تحت مدیریت وزارت فرهنگ و توریسم با هدف ترویج و توسعۀ شاخص‌های گردشگری در ترکیه راه‌اندازی شده است، توانست در سال ۲۰۲۰ که سال بسیار سختی بود، فعالیت‌های مهمی را به ثبت برساند.

ارکان یاغچی عضو هیئت مدیره TGA و سخنگوی مطبوعات در بیانیه ارائه شده اظهار کرد: علی رغم اینکه بخش عمده‌ای از سال گذشته تحت شرایط اپیدمی سپری شد و مرزها با بسیاری از کشورها برای مدت طولانی بسته بود اما TGA با سرعت پیشین به کار خود ادامه داد.

ارکان یاغچی گفت: ترکیه به عنوان یکی از اولین‌ها در جهان با کاربرد برنامه‌ی صدور گواهینامه‌ی گردشگری ایمن، کمپین‌های دیجیتال نوآورانه و مؤثر که ترکیه را از دیگر کشورها متمایز ساخته و همچنین به لطف برخی از رویدادهای جهانی بسیار خاص که آن‌ها را یا شخصاً اجرا و یا در آن مشارکت کردند، توانست این سال سخت را با نتایج و آمارهای خوب و قابل قبول به پایان برساند.

وی افزود: علیرغم شرایط پاندمی در سال ۲۰۲۰ ما توانستیم به رقم ۱۶ میلیون گردشگر دست پیدا کنیم. برای ۲۰۲۱ نیز آماده‌ایم. ما همچنان با مطالعات نسل جدید، شاخص‌های گردشگری کشورمان را به جهان و میلیاردها نفر معرفی خواهیم کرد.

با گواهی گردشگری الگویی برای جهان شدیم

ارکان یاغچی اظهار کرد: بزرگترین نوآوری در صنعت گردشگری ترکیه در سال ۲۰۲۰، گواهی گردشگری ایمن بود که با مدیریت وزارت فرهنگ و جهانگردی و با مشارکت نمایندگان این حوزه تهیه شد.

یاغچی همچنین گفت: برنامۀ گواهینامه، که وزارت ما در مدت زمان بسیار کمی آن را تهیه کرد و یکی از اولین‌ها در جهان شد، اکوسیستم گردشگری را در طیف گسترده‌ای از امکانات اقامتی گرفته تا وسایل نقلیه و حمل و نقل و همچنین تغذیه‌ی کارکنان و مسافران و اماکن عمومی با شرایط خاص پاندمی متناسب‌سازی کرد.

این برنامه که به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد تا تعطیلات خود را با خیال راحت و در مراکز تأیید شده و متناسب با استانداردهای بهداشتی سپری کنند، با کمک و مدیریت وزارت با راه‌حل‌های بیمه‌ای خاص پشتیبانی می‌شود و باعث می‌شود که گردشگران، ترکیه را به عنوان هدف گردشگری خود انتخاب کنند. ما نیز به عنوان TGA ابتدا تحت یک سازماندهی ویژه‌ی سفیران کشورهایی که در ترکیه مشغول به خدمت هستند را به آنتالیا دعوت کرده و برنامه را تشریح کردیم و در ادامه هر یک از بازارهای هدف ما متناسب و مطابق با پویایی و دینامیک آن کشور طراحی شده و با انجام فعالیت‌های تبلیغاتی جدید، متفاوت و ابتکاری، در سال ۲۰۲۰ توانستیم بستری فراهم کنیم که در محدوده‌ی کریدورهای هوای آزاد بیشترین تعداد گردشگر ممکن ترکیه را به عنوان مقصد سفر انتخاب کنند و تعطیلات خود را با اطمینان خاطر سپری کنند. بدین‌ترتیب با گواهینامه‌ی گردشگری ایمن الگویی برای دنیا شدیم.

با فعالیت‌های جهانی برند گردشگری ترکیه را در سطح بالا نگه داشتیم

یاغچی با اشاره به این که ترکیه در سال ۲۰۲ با فعالیت‌های جهانی خود توانست میزبان خوبی باشد گفت: به عنوان TGA در ماه سپتامبر حامی مالی مسابقات جهانی رالی قهرمانی مارماریس WRC بودیم که از مهمترین رویدادهای ورزش موتورسواری در جهان است.

ارکان یاغچی ادامه داد: با فعالیت‌های جهانی برند گردشگری ترکیه را در سطح بالا نگه داشتیم. بدون شک یکی از مهم‌ترین فعالیت ورزشی سال گذشته، برگزاری مسابقات جایزه بزرگ فرمول یک استانبول بود که پس از ۹ سال وقفه دوباره به تحقق پیوست. ما توانستیم در این رویداد کشورمان را معرفی کنیم و میلیاردها علاقه‌مند به ورزش در صدها کشور به طور زنده آن را تماشا کردند و هفته‌ها در سیستم عامل‌های دیجیتال دربارۀ آن صحبت شد. به لطف جایزه‌ی بزرگ استانبول، به عنوان مهیج‌ترین مسابقۀ سال، پلت‌فرم برند گردشگریِ GoTurkiye.com در بازار کشورهایی چون برزیل و ژاپن جزو پربازدیدترین‌ها بود.

وی افزود: TGA در سال ۲۰۲۰ همکاری‌های مهم رسانه‌ای متعددی را انجام داد و با همکاری سازمان موسیقی الکترونیکی مشهور جهان Cercle، برای اولین بار در کاپادوکیا یک اجرای موسیقی روی بالن را در حین پرواز ترتیب داد. در این کنسرت که به صورت زنده در تمام دنیا پخش شد جغرافیای سحرآمیز کاپادوکیا با نت‌های موسیقی الکترونیک درآمیخت.

TGA، که در طول سال میزبان تولیداتی بسیاری از کانال‌های جهانی است، در پایان سال با هدایت وزارت فرهنگ و گردشگری برنامۀ افتتاحیه جامعی برای افتتاح ساختمان جدید ارکستر سمفونیک ریاست جمهوریCSO نیز ترتیب داد.

آژانس ترویج و توسعه گردشگری ترکیه در دوران پاندمی نیز حمایت‌های فرهنگی هنری خود را متوقف نکرده و امسال نیز برای سومین بار نمایشگاه ۲۱۲ استانبول را برپا کرده و بزرگ‌ترین عکاسان جهان را گرد هم آورد. امسال همچنین این آژانس میزبان برگزاری مراسم عروس مولانا جلال‌الدین رومی بود که از سال ۱۹۷۳ در ترکیه به شکل مداوم برگزار می‌شود.

کمپین‌های ارتباطی در سال ۲۰۲۰ با سرعت پیشین ادامه دارند

یاغچی تأکید کرد: دوران‌های بحران می‌توانند فرصتی برای متمایز شدن به وسیلۀ ارتباطات باشند و TGA در سال ۲۰۲۰ توانست خود را در این زمینه بیازماید و کمپین‌های ارتباطی خود را بدون کاهش سرعت پیش ببرد و علاوه بر این توانست با فعالیت‌های بی‌نهایت نوآورانه برای بسیاری از زقبای خود الگوی مناسبی باشد.

فیلم‌های تبلیغاتی ما برای سال ۲۰۲۱ آماده است

‌یاغچی گفت: کمپین‌های تلویزیونی برای ۱۷ کشور آماده شده، با این حال رشد عمده در حوزۀ دیجیتال تحقق بخشیده و ۶۴ کمپین مختلف در ۸۲ کشور راه‌اندازی شده و با نمایش حدود ۷٫۷ میلیارد فیلم تبلیغاتی و ۱٫۵ میلیارد بازدید موفق شدیم که «دنبال‌کنندگان صفحات مجازی» خود را به ۶٫۷ میلیون نفر ارتقا دهیم.

وی همچنین اظهار کرد: صفحه ‘goturkey.com’ به عنوان بستر اصلی تبلیغات کشورمان با معماری کاملاً نوآورانه بازسازی شده و از این طریق به زیرساختی دست یافته‌ایم که به ما امکان پردازش داده‌های مهمان و سازماندهی کمپین‌های سفارشی و همچنین ارتقا ۸۱ استان و گروه های مختلف محصول را به ما می‌دهد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=2950

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});