• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
13

افتتاح طرح تولید رنگ و رزین آرکا در ناحیه صنعتی رضی از توابع شهرستان مشکین شهر

  • کد خبر : 2978
  • 19 بهمن 1399 - 14:30
افتتاح طرح تولید رنگ و رزین آرکا در ناحیه صنعتی رضی از توابع شهرستان مشکین شهر
یاز اکو - همزمان با دهه مبارک فجر طرح تولید رنگ و رزین آرکا با حمایت ۴۰ میلیارد ریالی صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل در ناحیه صنعتی رضی از توابع شهرستان مشکین شهر افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: صندوق استان اردبیل در دهه مبارک فجر تعداد ۱۶ طرح اشتغال در روستاهای توابع شهرستان‌های استان از جمله سلطان آباد، علیداشین، گورانسراب، اندبیل، میناآباد، گون پاپاق، ناحیه صنعتی رضی و غیره با ارزش اعتباری به مبلغ ۱۶۰ میلیارد ریال در بخش‌های مختلف اقتصادی آماده بهره برداری قرار داده است که با افتتاح این طرح‌ها در دهه فجر برای ۱۴۵ نفر به صورت مستقیم اشتغال ثابت فراهم شده است.

هادی بابایی مهر درباره استراتژی صندوق در اجرا و راه اندازی طرح‌های اشتغالزایی افزود: این طرح‌ها در بخش‌های کشاورزی و صنایع پایین دستی، بخش خدماتی، صنعت و معدن، گردشگری و بوم گردی بوده و با نگاه «هر روستا یک محصول» و «روستای بدون بیکار» و صندوق‌های خرد و محلی، مشاغل روستایی و توانمندسازی زنان روستایی دنبال شده و به نتیجه رسیده است.

گفتنی است طرح تولید رنگ و رزین آرکا از محل منابع اشتغال پایدار روستایی و عشایری توسط صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل حمایت مالی گردیده و به بهره برداری رسیده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=2978

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});