• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6
رئیس شورای اسلامی شهر:

اجرای هر ایستگاه متروی تبریز به اندازه ۱۱ روگذر هزینه دارد

  • کد خبر : 30238
  • 24 شهریور 1400 - 17:34
اجرای هر ایستگاه متروی تبریز به اندازه ۱۱ روگذر هزینه دارد
یاز اکو - رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شورای شهر با جدیت تمام پشتیبان شهرداری و سازمان قطار شهری برای تکمیل پروژه مترو است و کاهش ترافیک و آلودگی و آسایش بیشتر شهروندان‌ اولویت اساسی ما در اجرای پروژه مترو است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، رسول برگی در حاشیه بازدید از خط ۲ قطار شهری تبریز، با بیان اینکه سومین بار است در دوماه اخیر از مترو بازدید می‌کنیم، اظهار کرد: با راه اندازی مترو ترافیک‌ و آلودگی‌ کاهش یافته و خواسته شهروندان محقق می‌گردد.
وی با اشاره به نیاز مترو به تملک‌ برخی املاک‌ افزود: سعی داریم برای تسریع اجرای مترو و حل مشکلات نهایت همکاری را با شهرداری و مترو داشته باشیم که این بازدید ها نیز در همین راستا است.

وی تصریح کرد: امروز اجرای پروژه‌هایی مثل روگذر و زیرگذر کم‌ است اما هزینه احداث هر ایستگاه مترو معادل اجرای بیش از اجرای ۱۱ روگذر هزینه‌بر است و برای هر یک‌کیلومتر اجرای تونل خط ۲ مترو ۱۰۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود که در تلاش هستیم‌ تا مشکلات مترو رفع شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر تبریز، وی اضافه کرد: گاهی آنچنان که باید به مترو توجه نشده است و در زمینه اطلاع‌رسانی باید تلاش کرد اما ما شاهد کاری جهادی در مترو هستیم‌که قابل تقدیر است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=30238

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});