• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
14
خبرنگاران یاز اکو خوش درخشیدند

سردبیر یاز اکو، برگزیده‌ی پنجمین جشنواره‌ی مطبوعات و پایگاه‌های خبری آذربایجان‌شرقی

  • کد خبر : 30439
  • 26 شهریور 1400 - 14:06
سردبیر یاز اکو، برگزیده‌ی پنجمین جشنواره‌ی مطبوعات و پایگاه‌های خبری آذربایجان‌شرقی
یاز اکو - ساسان نیک‌رفتار خیابانی سردبیر پایگاه خبری یازاکو در آیین پایانی پنجمین جشنواره‌ی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاههای خبری آذربایجان‌شرقی مقام سوم بخش یادداشت و سرمقاله را کسب کرد. همچنین ساناز شهابی عضو هیئت تحریریه‌ی یازاکو نیز رتبه‌ی سوم بخش گفتگو را به‌دست آورد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یاز اکو، پنجمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری آذربایجان‌شرقی با محوریت بررسی نقش رسانه‌های استان در مقابله با ویروس کرونا با معرفی نفرات برگزیده و تجلیل از آنان به کار خود پایان داد.

در این جشنواره از میان ۶۱۴ اثر ارسالی، دو خبرنگار پایگاه خبری یاز اکو خوش درخشیدند و ساسان نیک‌رفتار خیابانی با اثر «آمار فوتی‌های آذربایجان شرقی بیش از دو برابر متوسط جهانی است» رتبه سوم بخش یادداشت و سرمقاله و ساناز شهابی با «کرونا مردم را هم کتاب‌خوان نکرد»، رتبه سوم بخش گفتگو را کسب کردند.

در بخش تیتر این جشنواره، با توجه به این که هیچ کدام از آثار حائز کسب رتبه نخست نبودند، وحید حاج سعیدی با تیتر «سفر بی‌سلامت»، رتبه دوم، سیده مریم زعفرانچیلر با تیتر «ظرفیت تکمیل است لطفاً کرونا نگیرید»، رتبه سوم و مینا بازگشا با تیتر «رقص مرگ لامبدا» به عنوان تیتر شایسته تقدیر انتخاب شدند.

در بخش مقاله، سرمقاله و یادداشت پنجمین جشنواره مطبوعات آذربایجان شرقی نیز، سویل محدث با اثر «التیام دنیای درهم‌‌شکسته» رتبه نخست، زهرا رشیدی با «رسانه‌ها، خاک‌خورده دوران کرونا» رتبه دوم، ساسان نیک‌رفتار خیابانی با اثر «آمار فوتی‌های آذربایجان شرقی بیش از دو برابر متوسط جهانی است» رتبه سوم و حمیده بردباری با اثر «آوار شایعه بر سر آرامش جامعه» مقام شایسته تقدیر را کسب کرد.

در بخش مصاحبه و گفت‌وگو نیز با توجه به این که هیچ کدام از آثار حائز کسب رتبه نخست نبودند، قمر طالبی با اثر «بیرق‌دار مهربانی در کوچه‌های پلکانی تبریز» رتبه دوم و ساناز شهابی با «کرونا مردم را هم کتاب‌خوان نکرد»، رتبه سوم را کسب کرد.

در بخش گزارش، آناهیتا رحیمی با اثر «افزایش سفر به دنیای ابدی» به عنوان اثر نخست، امین عرب زاده با «از پایگاه اورژانس تا بهشت با آمبولانس» به عنوان اثر دوم، فائزه قره‌پور با اثر «وقتی پای واکسن کرونا به چادرهای عشایر می‌رسد» به عنوان اثر سوم و سحر مغفرت با اثر «پرستارانی که چشم بر آسودگی نبستند» و محمدرضا علی اشرفی با اثر «عروسی زیرزمینی در شرایط قرمز کرونایی» به عنوان دو اثر شایسته تقدیر انتخاب شدند.

در بخش تک عکس و گزارش تصویری مینا نوعی با اثر «مراقبت‌های ویژه» رتبه نخست، سید متین هاشمی با اثر «دو تک عکس» به عنوان نفر دوم، سمیه فرضی با عنوان «کرکره های پایین» به عنوان نفر سوم و مسعود سپهری‌نیا با عنوان «آلام بازماندگان متوفیان کرونایی استان» به عنوان اثر شایسته تقدیر انتخاب شدند.

در نهایت در بخش چند رسانه‌ای، مهرداد خوشکار مقدم با اثر «تدفین متوفیان کرونایی» به عنوان نفر اول، فرهاد رحیم قراملکی با اثر «کرونا در حصار پروتکل‌ها» به عنوان نفر دوم، اعظم قربانی و عاطفه یاریان با اثر «دنیای خسته» و «داروی کرونا کشف شد» به عنوان نفر سوم و سعید ایزدی خسروشاهی با اثر «اینفوگرافی نکات کرونایی» به عنوان اثر شایسته تقدیر انتخاب شد.

همچنین در آیین پایانی پنجمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری آذربایجان شرقی، از حبیب حسینقلی‌زاده از تلاشگران اورژانس تبریز در حوزه‌ی رسانه، صادق رنجبر مدیر روابط عمومی بیمارستان امام رضا(ع) تبریز و سرهنگ محمودی، رئیس پلیس فتای استان که در زمینه کرونا با رسانه‌ها همکاری داشتند، به صورت ویژه تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=30439

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});