• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
5
محمدحسین فرهنگی، نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو:

تبدیل باسمنج به بخش مشروط به اصلاح حریم و رعایت حقوق تبریز

  • کد خبر : 30613
  • 27 شهریور 1400 - 14:30
تبدیل باسمنج به بخش مشروط به اصلاح حریم و رعایت حقوق تبریز
یاز اکو - نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو گفت: بخش باسمنج با اصلاح حریم و رعایت حقوق تبریز باید باقی بماند، بخش شدن باسمنج باعث ارتقا ادارات در باسمنج و کاهش ترافیک در تبریز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر تبریز، محمد حسین فرهنگی اضافه کرد: من موافق بخش شدن باسمنج هستم و یک شرط دارم که باید حریم باسمنج اصلاح شود و این باعث نشود که حریم ‌تبریز به باسمنج واگذار شود.

وی افزود: لایحه درآمد پایدار به دلیل اینکه شورای نگهبان با برخی تغییرات موجب شده تا چیزی از آن باقی نماند و به بسیاری از اختیارات که به شهرداری و مسئولان محلی داده بودیم ‌ایراد گرفت و چیزی از آن باقی نماند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: نهایی شدن این لایحه آسان است اما لایحه به شیر بی یال و کوپال تبدیل شده و اجرای آن با عدم اجرای آن تفاوتی نخواهد داشت.

فرهنگی ادامه داد: در مورد بافت فرسوده و حاشیه نشینی هدف گذاری که وزیر راه و شهرسازی برای ۱ میلیون مسکن تعیین کرده‌اند می‌توان از این پتانسل ها با تامین زمین استفاده کرد و همچنین پیشنهاداتی برای جایگزین بافت حاشیه و فرسوده آورده شود .

وی تصریح کرد: همواره در جلسات خواستار استفاده از پتانسل شورای عالی استان ها می‌شوم متاسفانه از این ظرفیت بسیار کم استفاده می‌شود.

شهرداری برای رفع نازیبایی های شهر اقدام ‌کند

محمدحسین فرهنگی اظهارداشت: در قانون اساسی جا برای ورود به قوانین در نظر گرفته شده و دولت، مجلس و شورای عالی استان ها از این پتانسیل ها استفاده کنند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: بیمارستان تامین اجتماعی سال‌ها است که بلا تکلیف باقی مانده و بودجه آن را سال‌ها  است با زحمت نگه داشته‌ایم زمینی برای آن اختصاص یابد تا مشکل حل شود.

وی تاکید کرد: از شهردار سابق تبریز برخی انتقادات وجود داشت اما در زمینه زیباسازی شهر عملکرد خوبی داشتند، شهرداری همچنان برای رفع نازیبایی های اقدام ‌کند.

وی با بیان اینکه علت کم اثر شدن جلسات گذشته تعدد موضوعات بوده است افزود: اینکه از هر زمینه‌ای صحبت می‌شود همین باعث خواهد شد جلسات هیچ نتیجه ای نداشته باشد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=30613

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});