• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
5

سیگنال‌های مثبت برای بازار رمزارزها / رتبه دوج‌کوین سقوط کرد!

  • کد خبر : 30695
  • 28 شهریور 1400 - 10:48
سیگنال‌های مثبت برای بازار رمزارزها / رتبه دوج‌کوین سقوط کرد!
یاز اکو - بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱/۵ درصد رشد کرده و به محدوده ۴۸ هزار دلار رسیده است. سناریوهای احتمالی برای بازار رمزارزها چیست؟

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از تجارت‌نیوز، بعد از اینکه بیت‌کوین بالای میانگین مقاومت ۲۰۰ روزه خود تثبیت شد بسیاری از کارشناسان به رشد بازار رمزارزها امیدوار شدند.

این روزها اخبار فاندامنتال خوبی به بازار رمزارزها می‌رسد. از فشار کمپانی‌های بزرگ به کمسیون بورس آمریکا برای تصویب ETF بیت‌کوین تا تخصیص بودجه ۱۷۷ میلیارد دلاری اتحادیه اروپا برای گسترش فناوری بلاکچین و سرمایه‌گذاری در این حوزه.

مریم محبی، کارشناس بازارهای مالی در رابطه با سیگنال‌های فاندامنتال برای بازار ارزهای دیجیتال گفت: بعد از بودجه ۱۷۷ میلیارد دلاری برای توسعه کسب و کارهای دیجیتال در اتحادیه اروپا رسانه‌ها از تثبیت نرخ تورم و کاهش اعطای تسهیلات به کسب و کارهای خرد در این قاره خبر دادند. اگرچه این سیاست‌ها برای کسب و کارهای خرد دست و دلبازانه نیست اما به نظر می‌رسد اتحادیه اروپا قصد جدی برای توسعه ارزهای دیجیتال دارد.

محبی در ادامه گفت: اتحادیه اروپا از تکنولوژی جدید استقبال می‌کند و کسب و کارهای آنلاین در این قاره در حال گسترش است و کسب و کار آنلاین نیازمند پرداخت آنلاین است و اینجاست که ارزهای دیجیتال می‌توانند بخشی از پرداخت‌ها را پوشش دهند و این موضوع می‌تواند تاثیر زیادی بر بازار رمزارزها داشته باشد.

این کارشناس در رابطه با نقاط حمایتی و مقاومتی گفت: اخبار خوب فاندامنتال زیربنای بازار را محکم می‌کند اما باید مراقب سرعتگیرها در بازار رمزارزها باشیم. مثلا اگر یکی از کمپانی‌های بزرگ که بیت‌کوین دارد اعلام فروش بیت‌کوین کند ممکن است بازار ریزش کند. محدوده حیاتی برای بیت‌کوین که اگر از دست برود احتمال ریزش زیاد می‌شود ۴۲ هزار دلار است و مقاومت بیت‌کوین محدوده ۵۲ هزار دلار است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=30695

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});